תוכן שיווקי

כנסי Lynx – להתעדכן בכל ההתפתחויות הטכנולוגיות במקום אחד

בינה מלאכותית, פינטק וסייבר הם רק חלק מהתחומים שיעמדו במרכז הכנסים של מותג Lynx מבית אנשים ומחשבים בשנה הקרובה ● לפניכם סקירה קצרה, לקראת שנה מלאה של כנסים ופעילויות שלא כדאי לפספס

06/09/2023 15:17
כנס של Lynx מבית אנשים ומחשבים, בשנת הפעילות שעברה.

עולם הטכנולוגיה תוסס, עם שלל חידושים, התפתחויות – ולצידם אתגרים: ממילת הבאזזז החדשה GenAI (בינה מלאכותית יוצרת) ומהפינטק ועד למושגים הנצחיים – סייבר ואבטחת מידע, ומחשוב ענן. יחד איתם תוסס עולם הכנסים והאירועים, שבו מתעדכנים המשתתפים בכל החדשות החמות והפיתוחים הנהדרים בתחומי הטכנולוגיה השונים, שומעים הרצאות מעניינות וכמובן – עושים נטוורקינג.

קבוצת אנשים ומחשבים היא המותג הוותיק ביותר בתחום, והיא ממשיכה להוביל את כנסי ואירועי הטכנולוגיה. לצד המותג הוותיק והכנסים שמתקיימים תחתיו, יצרנו בשנים האחרונות מותג חדש – Lynx, שהרחיב את התחומים שבהם האירועים שלנו מתעסקים, ופתח את הדלת לקהלים חדשים. הצוות שעובד על המותג וכנסיו, בראשותו של בן פלד, עומל בימים אלה על עשרות האירועים – וזאת לא הגזמה – שיתקיימו תחתיו בשנה הקרובה.

תחת המותג Lynx מתקיימים כנסים שעוסקים בשלל תחומים בעולם הטכנולוגיה. בשלושה מהתחומים הללו – פינטק, AI וריטייל, הכנסים של Lynx הפכו בשנים האחרונות לשם דבר בתעשייה, וחלקם אף מתקיימים כמה פעמים בשנה, בהשתתפות מאות מומחים, אנשי מקצוע וקהל נוסף שמתעניין בהם. כנסים אלה, כמו שאר אירועי המותג, מארחים את השמות החמים בעולמות הטכנולוגיה הפיננסית, הבינה המלאכותית והטק לעולם המסחר. בנוסף, תחת המותג Lynx מתקיימים כנסים בנושאי אבטחת מידע, מכירות ואירוע למפתחים – Devcon.

מיטב המומחים בתעשייה - בכנסים של Lynx.

מיטב המומחים בתעשייה – בכנסים של Lynx. צילום: תומר פולטין

האירוע הראשון של Lynx לשנת הפעילות החדשה התקיים ביום ב' האחרון, ואירח את בוגרות ובוגרי יחידת העילית הצבאית-טכנולוגית הוותיקה ממר"ם – שהיא, למעשה, מותג ההיי-טק הראשון באומת ההיי-טק שלנו. תא"ל יעל גרוסמן, מפקדת לוט"ם – החטיבה שממר"ם פועלת תחתיה, נשאה דברים באירוע, ובמהלכו נשמעו סיפורי הצלחה של ממר"מניקים מובילים בתעשיית ההיי-טק, נערכו פאנלים והרצאות מקצועיות וחולקו פרסים למצטיינים. חברות מובילות רבות נתנו חסות לכנס, בהן מיקרוסופט, גוגל קלאוד, רד האט, אמן, מטריקס ומלם תים.

אירוע מרכזי נוסף הוא FinTech Showcase מבית FinTech Junction – אירוע שבו סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה יציגו פתרונות טכנולוגיים לתעשייה הפיננסית: פתרונות לבנקים ומוסדות פיננסיים, פתרונות תשלומים, העברות כספים, מיסוי בינלאומי, אבטחת מידע, ניהול השקעות חכם ועוד. האירוע יתקיים ב-20 בספטמבר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, בשותפות עם Finsec Innovation Lab – זרוע החדשנות של ענקית התשלומים העולמית מאסטרקארד, וקרן הון-הסיכון של Team8 הישראלית.

כנס Fintech Junction של Lynx, בשנת הפעילות שעברה.

כנס Fintech Junction של Lynx, בשנת הפעילות שעברה. צילום: תומר פולטין

בן פלד, מנכ"ל Lynx מבית אנשים ומחשבים, אמר כי "אנחנו נרגשים לקראת השנה העברית החדשה ושמחים להביא לישראל כנסים בינלאומיים שהם יחידים במינם, One of a kind. בזמנים מאתגרים אלה חשוב יותר מתמיד להמשיך ולהיפגש בכנסים ובאירועים, מכמה סיבות מרכזיות: קודם כל, כדי להמשיך ולקדם את העסקים כרגיל. זה לא סוד שתעשיית ההיי-טק המקומית נמצאת במשבר ובצומת דרכים. יזמים ועובדים רבים בתעשייה שוקלים להקים חברות בחו"ל או לעשות רילוקיישן, וזה עלול להפחית את הנפח של הענף המקומי. בנוסף, הסטארט-אפים נמצאים בזמנים סופר מאתגרים. גיוס השקעות כרגע נמצא בהולד. משקיעים בינלאומיים רוצים שהעניינים יירגעו ויתייצבו פה לפני שהם מחליטים להשקיע. לכן, חשוב שקהילת ההיי-טק תעבוד בצורה מגובשת למען הצלת המדינה מהמשבר חסר התקדים שבו אנחנו נמצאים. הכנסים והאירועים שאנחנו מארגנים מאפשרים את כל הדברים האלה, ועוד".

בסיכומו של דבר, אם אתם רוצים להיות מעודכנים בחדשות ובהתפתחויות החמות ביותר בעולם הטכנולוגיה – כדאי לכם להיות בכנסים של Lynx מבית אנשים ומחשבים.

אירועים קרובים