תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב IT Awards

קבוצת יעל ופיוניר ניהול הון זכו בפרס בטקס מצטייני המחשוב

הפרס ניתן לחברות על השלמת פרויקט מחשוב ואוטומציה של תהליכי שירות שביצעה קלאודטק מקבוצת יעל בפיוניר ● הפרויקט מאפשר למערכות ה-CRM בענן של החברה לנהל הון של כ-3 מיליארד דולר של לקוחות בארץ ובחו"ל

13/04/2023 14:45
אנשי פיוניר, קלאודטק מקבוצת יעל וטייטן במעמד השקת הפרויקט. שמות המצולמים - למטה.

פיוניר ניהול הון, חברה ותיקה בשוק ההון הישראלי, וקלאודטק מקבוצת יעל זכו באחרונה בפרס בטקס מצטייני המחשוב IT Awards מבית אנשים ומחשבים. הפרס ניתן לחברות בגין פרויקט מחשוב מערכות שאחראיות על תהליכי שירות מול לקוחות בארץ ובחו"ל. הפרויקט כלל הטמעה של מערכות מחשוב ענן מבוססות פלטפורמת סיילספורס, שמאפשרות לפיוניר לנהל היקפי הון של כשלושה מיליארדי דולר, של מאות לקוחות החברה.

פיוניר היא חברת בוטיק, שמתמחה במתן שירותי תכנון פיננסי ושירותי ניהול עושר פיננסי. החברה פועלת מאז 1986 ואחראית לניהול כספים של מאות אנשים פרטיים. המערכות הממוחשבות שהוטמעו בפיוניר מאפשרות לה שליטה מלאה במידע אודות ההשקעות של כל לקוח, תמונה מלאה של פרטים על מצב ההון שלו, תשואות שעשו השקעותיו, מידע אודות לו"ז הפגישות עם הלקוח, מהלכים שביקש לבצע, פרטים שסוכמו איתו, הערוצים שבהם מושקע ההון שלו וכיוצא בזה. המידע שקוף וניתן באופן מיידי לכל עובד שמעניק שירות, תוך הגנה מקסימלית על המידע האישי של כל לקוח.

לצד מחשוב תהליכי CRM מאפשרות המערכות שהוטמעו חיתום דיגיטלי מבוסס פלטפורמת טייטן, כמו גם אוטומציה ודיגיטציה של תהליכים עסקיים מבוססי רגולציה מורכבת מול רשויות ישראליות ובינלאומיות. פיוניר מנהלת את ההשקעות במערכת בהתאם לתקנות של רשות ניירות ערך, הרשות המקבילה בארצות הברית, גופי הון ורשויות נוספות בעולם.

"לצד ניהול ממוחשב של התהליכים מול הלקוח והאפשרות לתמונת 360 מעלות אודותיו, עסקית וגם אישית, המערכות מאפשרות לנו גם תהליכים של אוטומציה", אמרה פרלה אלכסנדר, סמנכ"לית תפעול בפיוניר ומנהלת הפרויקט מטעם החברה. "הביזנס שלנו כולל המון תהליכים מורכבים וארוכים – הוצאה והכנסה של כסף, שינוי רמת סיכון, פתיחת חשבון בנק במקום כלשהו וכיוצא בזה. כל צעד כזה הוא תהליך. אוטומציה של התהליכים מייעלת משמעותית את תעבורת המידע ועשרות האימיילים בינינו לבין הלקוח, ומאפשרת לנו הבנת עומק של התהליכים מולו, בכל רגע נתון".

"ביצענו בפיוניר, חברה ותיקה ומשמעותית בשוק ההון הישראלי, פרויקט שלם של התייעלות מבוססת מחשוב ענן", ציין טל קיסילביץ', מנכ"ל קלאודטק. "מדובר בהפיכת תהליכי עבודה מורכבים ועמוסי פרטים לפשוטים יותר, כאלה שיאפשרו לפיוניר להיות בחזית הטכנולוגיה ולהתנהל באופן מיטבי מול לקוחותיה הרבים, שנותנים את אמונם בחברה. זאת, תוך האפשרות לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולצמצם את זמן הטיפול בהם בחברה שהולכת וגדלה, בזכות דיגיטציה של כל עולם הניירת, הטפסים והמסמכים".

בתמונה למעלה: מימין – ארקדי קריסטל, מנהל שותפים בטייטן; רן אבקסיס, מנהל מכירות בקלאודטק מקבוצת יעל; מיכל חורב, מנהלת פרויקט בקלאודטק; אושרית כרמי-נחשון, סמנכ"לית דליברי בחברה; פרלה אלכסנדר, סמנכ"לית תפעול ומנהלת הפרויקט מטעם פיוניר; טל קיסילביץ' מנכ"ל קלאודטק; דפנה גונן, מנכ"לית פיוניר; ליאת פונד שורץ, סמנכ"לית רגולציה בחברה; מרים בריץ כהן, מנהלת כספים בחברה; ודנית לוי מהתפעול בפיוניר.

אירועים קרובים