תוכן שיווקי
בעקבות IT Awards 2021

סלוסיין – הפרויקטים שזכו במקום הראשון בתחרות מצטייני המחשוב

24/04/2022 12:55
צוות קבוצת סמלת ואוריין ליהגני, סלוסיין

סלוסיין (Cellosign) – פלטפורמת האוטומציה והטרנספורמציה הדיגיטלית המתמחה באיסוף מידע והנעת תהליכים עסקיים, שיווקיים ורגולטוריים זכתה שנה שניה ברציפות במקום ראשון בתחרות "מצטייני המחשוב" של אנשים ומחשבים.

הפתרונות של סלוסיין מהווים את עמוד השדרה בקשר עם הלקוחות, העובדים והספקים באמצעות המרת תהליכים עסקיים ושיווקיים לתהליך דיגיטלי מלא (E2E) ומייצרים התייעלות תהליכית במגוון תחומים. כל זאת, ללא צורך בכתיבת שורות קוד אלא באמצעות שימוש בכלים מובנים, טריגרים תפעוליים וממשק אינטואיטיבי וידידותי בשיטת Drag & Drop .

באמצעות מנועי האוטומציה של הפלטפורמה, סלוסיין מאפשרת סגירת מעגל עסקי ושיווקי בצורה חכמה, מהירה ודינמית. סלוסיין זכתה במקום הראשון בשני פרויקטים מתחומים שונים, הממחישים את גמישות הפלטפורמה ביישום תהליכים שונים בכל מחלקות הארגון ובענפים שונים:

הפרויקט הראשון – דיגיטציה במכירות: ייזום, ניהול וסגירת מעגל עסקי ושיווקי, ייעול תהליכי מכירות מסוגים שונים באמצעות תהליך דיגיטלי, דינמי ורספונסיבי (מסע לקוח), הכולל איסוף מידע ואוטומציה תהליכית.

הפרויקט השני – דיגיטציה במשאבי אנוש – Onboarding: תהליך חדשני, המלווה את קליטת העובדים לארגון באופן ממוכן לחלוטין (paperless) ומחבר בין יחידות ומערכות משיקות בארגון באמצעות טרנזקציות דינמיות, המתשאלות בזמן אמת מערכות זיהוי ומידע נלווה דו כיווני.

שני הפרויקטים הוגשו על ידי קבוצת סמלת, יבואנית מותגי הרכב מהמובילים בישראל.

לסלוסיין פתרונות ייעודיים מגוונים, המוטמעים בקרב אלפי משתמשים בארגונים המובילים בענפים השונים: פיננסי, ביטוח, משרדי הממשלה, תקשורת, בריאות, רכב, שילוח, אקדמיה ועוד. "האג'יליות המובנית בפלטפורמה מאפשרת ללקוחותינו ליצור תהליכים באופן עצמאי, ללא צורך בשירותי פיתוח מורכבים ויקרים", סיפרה שירלי טוהר, סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברה, בעקבות הבשורה המשמחת.

סלוסיין מאפשרת ללקוחותיה לממש בגמישות וב-Time to Market קצר תהליכים מורכבים, שמתחילים בנקודת קצה דיגיטלית או פרונטלית ועוברים דרך מספר רב של נמענים בתוך הארגון או מחוצה לו. לעיתים, מספר הנמענים או זהותם כמו גם צמתי ההחלטה בתהליכי העבודה אינם ידועים מראש ולכן הפלטפורמה מאפשרת גמישות ודינמיות כדי להתאים את עצמה למציאות המשתנה ולא לכפות נוקשות על הארגון.

"השנים האחרונות האיצו את הצורך לאסוף ולנהל דטה באופן אוטומטי ולייצר תהליכי עבודה דיגיטליים, המשרתים לא רק את לקוחות הקצה אלא גם את כלל העובדים והארגון. משדרת הניהול ועד נציגי השירות, פתרונות החברה כוללים שירותים דיגיטליים נגישים בכל מקום, בזמן אמת, מכל מכשיר באופן דינאמי ורספונסיבי, כולל חיתום דיגיטלי", סיפר צח זייגרמן, מנכ"ל החברה. "סלוסיין מהווה זרוע ביצועית להמרת תהליכים עסקיים ושיווקיים לנכסים דיגיטליים. באמצעות איסוף מידע, אוטומציה, וניהול טרנזקציות, הפלטפורמה מאפשרת צמיחה עסקית מצד אחד, וייעול תפעולי המציג חיסכון במשאבים, בזמן ובהוצאות מצד שני," הסביר.

"סמלת שמה לה למטרה לשפר את חוויית המשתמש ולהנגיש למשתמשים וללקוחות החברה את כלל התהליכים בדיגיטל. יישמנו ושילבנו את המערכת של סלוסיין ויצרנו פלטפורמה לתקשור אחיד, הכולל טפסים דיגיטליים המשלבים חיתום דיגיטלי מול לקוחות החברה", סיפר ירון יהב, מנהל מערכות מידע בסמלת.

"שתי הזכיות משקפות את הערך הרב הטמון בתפיסה המנצחת של סלוסיין, שלפיה הלקוחות הם המומחים לעולם התוכן שלהם, ולכן הם זקוקים למערכת אינטואיטיבית, גמישה וידידותית שתאפשר את הגשמת המטרות השונות והמגוונות ביצירת תהליכים עסקיים בשירות עצמי. סלוסיין סוגרת מעגל תפעולי, ו-Closure זה שם המשחק בעיני", הוסיפה טוהר.

צוות קבוצת סמלת ואוריין ליהגני, סלוסיין

אירועים קרובים