תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vFORUM 2022, ה-28 במרץ, אווניו, קרית שדה התעופה

VMware Cross-Cloud – שותפות ענן בכל העולמות

13/03/2022 14:03
ניב רז, ה-CTO של VMware ישראל.

בשנים האחרונות VMware עוברת טרנספורמציה והופכת לחברת Multi-Cloud ו-SaaS. כחלק ממעבר זה הושקו פתרונות חדשים תחת השם VMware Cross-Cloud Services. מטרת החברה היא להיות שותפה אסטרטגית במסע ה-Multi-cloud של לקוחותיה, בעזרת פלטפורמת Multi-Cloud לכל היישומים, שתאפשר חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים.

בשנותיה הראשונות, VMware הייתה החברה המובילה בווירטואליזציה של שרתים ותחנות עבודה, ולאחר מכן הובילה את מהפכת ה-Private Cloud. כיום החברה מתמקדת במהפכת ה-Multi-Cloud והיישומים.

בעשור האחרון ארגונים החלו לאמץ את הענן הציבורי. כיום, בין 25-30% מעומסי העבודה של הארגונים רצים על גבי הענן ציבורי, והציפייה היא שהמספר הזה יגדל ליותר מ-50% ב-3-5 השנים הקרובות. בתקופה של ענן ה-1.0 השיגו הלקוחות ערך באמצעות מודרניזציה של יישומים, בניה של שירותים דיגיטליים חדשים והנגשה של שירותי AI. ענן 1.0 היה מבוסס על גישה של Cloud-First בענן ציבורי ספציפי, או Mono-Cloud. ענן 2.0 הוא השלב הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית ומתבטא ב-Multi-Cloud, סביבה הטרוגנית של משתמשים ואפליקציות הרצות בין ספקי ענן ציבורי שונים, אתרי דטה סנטר ו-Edge.

VMware Cross-Cloud Services – החופש לבחור מבלי לוותר על השליטה

Multi cloud מאיץ את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית עם אפליקציות חדשות, כאשר גישת ה-Cloud First עוברת אבולוציה ל-Cloud Smart וספקי הענן מתאימים עצמם לדרישות העסקיות של הארגונים. הפתרון מאפשר הימנעות מ-vendor Lock-in ומחויבות לספק ענן ציבורי אחד. אסטרטגית היציאה מספק הענן והשארת כוח הבחירה בידי הארגון הופכות לחשובות במיוחד בתעשיות מונחות רגולציה.

כך, VMware מעניקה ללקוחותיה חיבור של העולם הפיזי והעולם הדיגיטלי בתעשיות כמו ייצור, לוגיסטיקה וקמעונאות, וכן יעילות וחוויות משתמש חדשות למשתמשים ולמכשירים שלהם. הדרישה לפתרון זה בולטת במיוחד בתקופה שבה העבודה ההיברידית היא המציאות החדשה עבור ארגונים ושבה עולה החשיבות של קישוריות, אבטחה וניהול נכון, כדי לאפשר סביבת עבודה פרודוקטיבית.

"VMware Cross-Cloud Services מציע את החופש לבחור מבלי לוותר על השליטה, מאפשר יישום Multi-Cloud אמיתי בקלות, ביצוע של מודרניזציה דיגיטלית באופן מהיר יותר, חופש מ-Lock-in לספק ענן ציבורי ספציפי, שליטה ארגונית מלאה על האפליקציה, וחיבור מאובטח של משתמשים מרוחקים לאפליקציות מבוזרות", אמר ניב רז, CTO בחברת VMware ישראל.

"שירותי VMware Cross-Cloud תוכננו במטרה לאפשר ללקוחות החברה ליהנות מכל העולמות, לסייע למפתחים להשיג עצמאות פיתוח יחד עם אינטגרציה של צוותי ה-DevSecOps, להריץ כל יישום על כל ענן תוך שליטה מלאה של הארגון וחיסכון בעלויות, ולעבוד מכל מקום מבלי להתפשר על אבטחת מידע", הוסיף ניב. "בחברת VMware אנחנו קוראים לזה 'The Power of AND'".

להרשמה לאירוע VMware vFORUM 2022 – לחצו כאן

אירועים קרובים