תוכן שיווקי

ג'וניפר מובילה את תחום ה-Intent Networking לשלב הבא

החברה משיקה גרסה חדשה של Apstra, המפשטת התקנת רשתות ותפעול בסביבות נוספות של מרכזי נתונים ● קישוריות רציפה והשילוב של Apstra עם VMware NSX-T ו-SONiC יסייעו ללקוחות להפוך את תפעול ה-IT והאבטחה בענן ובדטה סנטרים לאוטומטי יותר

27/05/2021 13:53
ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), המובילה ברשתות מאובטחות המונעות על ידי בינה מלאכותית, הודיעה השבוע על השקת גרסת Juniper Apstra 4.0. הפתרון מסייע לארגונים להקטין את הזמן והעלויות הכרוכות בהטמעה וניהול רשתות מרכזי נתונים מורכבים. גרסת התוכנה החדשה ממשיכה את הקו הייחודי ל-Apstra, המאפשרת תמיכה בריבוי יצרנים ומוסיפה יכולות תמיכה ב-VMware NSX-T 3.0 וב-Enterprise SONiC.

"ארגונים מחפשים דרכים חדשות לשפר את חוויית המשתמשים והמפעילים בדטה סנטרים", אמר מייק בושונג, סגן נשיא מרכזי נתונים בג'וניפר נטוורקס. "תוכנת ה-Apstra שלנו מספקת את הבסיס המושלם באמצעות אוטומציה במעגל סגור, אנליטיקה ואבטחה. בכל הנוגע לתפעול, אין חשיבות למהירות ללא שליטה. בעזרת Apstra, הצוותים יכולים להוביל שינוי מהר יותר, ללא סיכון ועם תוצאות צפויות".

Apstra Connectivity Templates

Apstra 4.0 (לשעבר AOS) מובילה את עולם ה-Intent-based networking לשלב הבא באמצעות תבניות קישוריות (Connectivity Templates). שיטה חדשה זו מאפשרת להבטיח פעולות סטנדרטיות בדרך מותאמת אישית. מפעילים יכולים ליצור באמצעותה, בגמישות, תבניות מאומתות משלהם לשימוש חוזר. אלה מקלות על תפעול מדויק יותר עם תוספות גדולות במארג כולו בדקות – לרבות שרתים, עומסי עבודה ומכשירים, תוך בדיקה קבועה שהכול ברשת פועל כצורה מיטבית ובהתאם לכוונות שהגדירו המפעילים. Apstra מכירה את כל אלה ומיידעת את המפעילים כשיש סטיות מהצפי.

עם ההכרזה על גרסת Apstra 4.0, ג'וניפר היא כעת הספקית היחידה עם תמיכה מסחרית לניהול Enterprise SONiC. השקה זו מאפשרת ללקוחות ג'וניפר יכולות נוספות לבניית מרכזי נתונים גדולים ברמת ענן עם רשתות פתוחות.

אפשרויות חדשות אלה משלימות את ההיצע הטכנולוגי של ג'וניפר ושותפיה, ומדגיש את מחויבותה לשמור על Apstra כמערכת פתוחה לריבוי יצרנים. עם תוכנת Apstra, לקוחות יכולים לבצע מדרגיות, להסיר אילוצי חומרה ואילוצים תפעוליים, ולהאיץ את התפתחות הדטה סנטרים.

מקור: ג'וניפר נטוורקס

מקור: ג'וניפר נטוורקס

פתרון מדורג

השקת Apstra 4.0 מתמקדת בתפעול העבודה מול מגוון ספקים. בנוסף, ג'וניפר מאפשרת לארגונים לבנות בקלות רבה יותר מרכזי נתונים מודרניים בעזרת פתרונות החברה. הפתרון המדורג החדש משלב Intent-based networking ומתגים מובילי שוק של ג'וניפר, המשלבים שירותי פירוול מאובטחים (Secure Services Gateways). הארכיטקטורה המדרגית (סקלאבילית) והמשופרת מאפשרת לצוותים להטמיע בכל רגע נתון את מה שדרוש כעת, עם גמישות המאפשרת להגדיל את הפתרון – החל מהתקנה קטנה של ארבעה מתגים ועד לכל גודל נדרש. הטמעות דטה סנטרים חדשות יכולות להתבצע בזריזות ולפעול תוך שעות במקום תוך ימים בעזרת ZTP (ר"ת Zero Touch Provisioning) ותוכניות שאושרו מראש. בסיוע לבנות בנייה אלה, ארגונים קטנים ובינוניים יכולים לאמץ את התפעול האוטומטי והמודרני ביותר של מרכזי נתונים, ללא ביצוע פרויקטים עיצוביים נרחבים, בהתקנה ארוכה, או שימוש בתפעול פנימי רב למרכזי נתונים.

מובילה בעולם מרכזי הנתונים

ג'וניפר זכתה בשלוש השנים האחרונות להכרה ברביע הקסם של גרטנר למרכזי נתונים ורשתות ענן. לקוחות בולטים של החברה כוללים את אסטון מרטין, טי-סיסטמס וזום. ברבעון הראשון של 2021, ג'וניפר דיווחה על צמיחה בהכנסות זה הרבעון השלישי ברציפות ועלייה של מעל 20% בהזמנות שהיא קיבלה בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת. הזמנות של דטה סנטרים שערוכים לענן צמחו בכ-30% והלקוחות ממשיכים להכיר בערך של פתרונות ג'וניפר בתחום זה ובבידול שתרמה רכישת Apstra.

"אוטומציית Intent-based וניתוח של מגוות משימות תפעול הרשת, כמו שמבצע פתרון Enterprise SONiC, הינם מרכיבים מרכזיים בסביבה פתוחה. אנחנו מברכים את גרסת ה-Apstra 4.0 החדשה של ג'וניפר, שמשתמשת ביכולות המתקדמות הזמינות בסיליקון המסחרי של ברודקום. באמצעות אספקת פתרון שמוכן להטמעה רגילה של מרכזי נתונים, שילוב זה מהווה אבן דרך בתמיכה באימוץ SONiC", אמר חסן סיראג', ראש מוצרי תוכנה ואקוסיסטם בקבוצת מתגי הליבה של ברודקום.

רכישת Apstra הושלמה בינואר 2021.

למידע נוסף היכנסו לפוסט ההשקה בבלוג של ג'וניפר ולעמודי המוצר והפתרונות באתר של Apstra.

אירועים קרובים