תוכן שיווקי
לקראת אירוע Nutanix Cloudscape, ה-30 ביוני 2021

לא רק HCI – נוטניקס מספקת סל מלא ומקיף ליישום ענן פרטי והיברדי

שיחה עם אופיר רום, מהנדס מערכות בכיר לשותפים בנוטניקס

23/05/2021 09:00
אופיר רום, מהנדס מערכות בכיר לשותפים בנוטניקס. צילום: ניב קנטור

11 שנים לאחר יציאתכם לדרך כחלוצי ה-HCI אתם מציעים כיום סט רחב של פתרונות.

"כעובד הוותיק בסניף נוטניקס ישראל, העובד בחברה כשש שנים, אני יכול לומר שעולם ה-HCI השתנה מאוד לאורך השנים, והיום אנו מספקים סל מלא ומקיף, הכולל את הטכנולוגיות הדרושות ליישום ענן פרטי והיברדי. אני עוד זוכר את תקופת הכניסה של נוטניקס לישראל והצורך להסביר את יתרונות ה-HCI, אך מהר מאוד ארגונים הבינו, הפנימו ונוכחו ביתרונות הרבים ובהחזר ההשקעה, וכיום הפתרונות של נוטניקס מאוד נפוצים בישראל ובעולם, והצמיחה שלנו מאוד מהירה.

"מרבית לקוחות נוטניקס כבר לא מסתכלים רק על יישום HCI, אלא על הפורטפוליו המתרחב שלנו, ומטמיעים את פתרונות נוטניקס מקצה לקצה – מה-Hypervisor שלנו – Nutanix Acropolis, אשר מתחרה חזק בשוק הווירטואליזציה, דרך פתרונות VDI, אשר נדרשו מאוד בשנת הקורונה והעבודה מרחוק, שירותי הקבצים המובנים של נוטניקס – Nutanix-Files, המאפשרים לספק שירותי קבצים ללא צורך במערכת חיצונית נפרדת, פתרון DR Runbook לניהול התאוששות מאסון, המאפשר לנהל אירועי DR באמצעות פעולות כגון ניהול סדר העלאת השרתים הווירטואליים, ביצוע שינוי כתובות והגדרות רשת, ועד פתרונות NAS ארגוניים, K8S ואוטומציה מלאה. "בימים אלו אני מתרכזים בלהביא את הקלות של ה-HCI לקבוצות נוספות בעולם ה-IT, כגון DBAs באמצעות פתרון Era שלנו, המקל מאוד את ניהול בסיסי הנתונים בארגון בהשוואה לכלים הקיימים כיום, ושיפור ה-Day-2 Operation באמצעות מערכות AI, אשר יודעות לזהות תקלות בעוד מועד ולאפשר לשמור על שגרה עסקית מלאה".

מה הבידול הטכנולוגי של נוטניקס בהשוואה לפתרונות חדשים אחרים ופתרונות מסורתיים?

"נוטניקס ממשיכה להישאר חלוצה בתחומי התוכנה בלבד ומספקת ללקוחותיה אפשרות להתרחב בזמן אמת ללא צורך בתכנון מראש לשנים קדימה. לדוגמה, עם Nutanix Clusters ניתן להרחיב את המערכת לענן הציבורי באופן מקוון על בסיס קישוריות הענן הקיימת כבר בארגון, תחת אותו מרחב הכתובות, ולתת הרחבה של הענן הפרטי בצורה שקופה עם מספר קליקים בודדים. בעולם תשתיות ה- Unstructured data, אשר גדל במהירות רבה מאוד, קשה למנהלי התשתיות לדעת איזה מידע קיים במערכת וכמה באמת בשימוש. באמצעות כלי ה-Analytics שלנו מנהלי המערכות מקבלים תחת מסך אחד את כלל הנתונים על המידע שלהם ואיכון על תנועת המידע במערכת".

כיצד צוות הנדסת המערכות תורם להצלחת הפרויקטים בישראל?

"צוות ההנדסה משקיע שעות רבות בליווי השותפים העסקיים שלנו ומסייע להם לאסוף את כלל המידע מהלקוח, כדי לאפשר הצלחה משותפת מקצה לקצה. בתור מנהל טכני אזורי של שותפי נוטניקס – אין יום שאני לא מקיים לפחות 4-5 שיחות שעוסקות בסיוע בתכנון פרויקטים ומשקיע שעות רבות בהדרכות של השותפים. בשנה האחרונה, כחלק מהשינוי שנבע מהעבודה מרחוק, העברנו את רוב ההדרכות לזום וביצענו כמה וובינרים עם השותפים העסקיים שלנו כדי לאפשר גם להם להיחשף ולחשוף לשוק את הידע הטכני המשותף. בימים אלו אנחנו מתחילים סידרה של הדרכות עולמיות עבור העדכונים האחרונים שיצאו במערכות ההפעלה האחרונות כגון Flow Networking, Frame, ERA ועוד.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים