תוכן שיווקי

אמת מיחשוב מחברת את הענן הפרטי עם AWS

קלאודם ו-מידלינק מקבוצת אמת מיחשוב משיקות לראשונה שיתוף פעולה אסטרטגי לשירותי ענן היברידיים ומנוהלים של אמזון

29/04/2021 11:16
מקור: BigStock

חטיבת הענן של קבוצת אמת מיחשובקלאודם (Cloud’em) – ומידלינק (MidLink), שותפה בכירה של AWS בישראל וחברת בת של אמת מיחשוב, השיקו שירות ענן היברידי מנוהל בחיבור ישיר לענן של AWS. חיבור חוות השרתים של קלאודם באופן פיזי, ישיר ומאובטח לשרתי AWS, משמר את כוחה והשפעתה של אמת מיחשוב בפסגת תעשיית ה-IT בישראל, כאשר כעת, ולראשונה, תציע פתרונות בענן גלובלי ומקומי גם יחד, במודל עבודה היברידי.

בראיון מיוחד לרגל ההשקה שוחחנו עם שלומי קפצון, מנכ"ל חטיבת קלאודם, ועם איתן ספקטור, מנכ"ל מידלינק, על השפעת שיתוף הפעולה על השוק הישראלי מבחינה טכנולוגית ועסקית.

"השירות החדש מאפשר לנו להמשיך להעניק ללקוחות את מגוון היתרונות הקיימים בפתרונות של ענן מקומי ולהוסיף שירותים מתקדמים, שיש רק בענן ציבורי", אומרים קפצון וספקטור. "עם SLA גבוה במיוחד, תמיכה בעברית 24/7, חיבור ישיר ויעודי ל-AWS וחשבונית קבועה ללא הפתעות, אנחנו מציבים סטנדרטים חדשים, לאימוץ חדשנות בארגון ושמירה על אבטחת מידע, מבלי להתפשר על עבודה יציבה ושקטה".

איתן ספקטור, מנכ"ל מידלינק. צילום: יח"צ

איתן ספקטור, מנכ"ל מידלינק. צילום: יח"צ

לדברי ספקטור, "אנחנו יודעים היום להעניק ערך משמעותי מאד ללקוחות שלנו ולגשר על הוואקום בין הענן הגלובלי למקומי. זאת, במיוחד על רקע התקופה האחרונה, בה ארגונים רואים את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם כצעד הכרחי לשרידות הארגון. אנחנו מעניקים להם את הפתרון האולטימטיבי לשילוב היברידי, נכון וחכם בין השניים".

קפצון מוסיף: "היכולת לספק ללקוחותינו שירותים מתקדמים מאפשרת להם לנהל את כלל תשתיות המחשוב הארגוני בצורה יעילה, כאשר הדבר מתבטא מיד בחיסכון משמעותי בעלויות של תקורות ותפעול. באופן זה אנחנו מאפשרים ללקוחות להתעסק בליבת הפעילות שלהם, ובו בזמן לא להתפשר על האיכות, ליהנות משרידות מלאה של מערכות וממערך אבטחה איכותי הנחוץ מאד במציאות של היום".

אמת מיחשוב היא החברה המובילה בישראל בשירותים למרכזי מחשוב כגון שירותי דיגיטל, ארכיטקטורה, הטמעה, תמיכה וייעוץ, הפועלת בשוק הישראלי והגלובלי מ-1984.

שלומי קפצון, מנכ"ל חטיבת קלאודם. צילום: יח"צ

שלומי קפצון, מנכ"ל חטיבת קלאודם. צילום: יח"צ

באנו להשפיע על הביזנס

אמת מיחשוב ככלל, מידלינק ו-קלאודם בפרט, מחזיקות בניסיון רב שנים ובנפח פעילות גדול מאד בענן מקומי ובתשתיות הענן של AWS. בין לקוחותיהן ניתן למצוא מגוון רחב של חברות בכל הגדלים ומכל התעשיות, בין היתר בתחום ההיי-טק (לרבות סטארט-אפים ופיתוח), הביטוח והפיננסיים, תחום התעשייה, מסחר ואף יצרניות מובילות לתחום הביטחון. "שיתוף הפעולה שלנו מעניק ללקוחות אמת מיחשוב בתחומי הפיננסיים, הביטחון, הרפואה, Enterprise ו-SMB גם יחד, את קפיצת המדרגה לה הם זקוקים, על מנת להתמודד עם האתגרים המורכבים של עידן המידע, בצורה אחראית, שקולה ועם המון ניסיון בשני התחומים", אומרים קפצון וספקטור.

"היתרונות של הענן ההיברידי מאפשרים ללקוחות היום לעבור בין ענן מקומי לציבורי, ובמקרה של השת"פ בין מידלינק ו-קלאודם גם לבצע תנועה "שקופה" למשתמש בין ענן ציבורי מקומי לגלובלי. יתרונות הגמישות והסקלביליות בביצועים ובעלויות פותחים בפני משתמשים שונים עולמות חדשים בעלי השלכות תפעוליות, ארגוניות ועסקיות. כך למשל, לקוחות בעלי מידע רגיש או תחת רגולציה קפדנית, שצריכים להשאיר אותו בתוך מדינת ישראל, יוכלו לבזר את סביבת ה-IT, כאשר חלק מהמערכות הקריטיות יישארו בתוך ישראל וחלק במחשוב גלובלי. דוגמה נוספת, בתחום הפיתוח, היא היכולת להקים באופן מיידי סביבות פיתוח ולאחר מכן לבטל אותן בסיום השימוש, להעביר לסביבה מקומית ובעיקר לעמוד בדרישות המשתנות ובקצב המהיר של הפיתוח, כחלק ממודל עבודה CI/CD (ר"ת Continuous Integration, Continuous Delivery)".

טומס מצ'ייבסקי, מנהל תשתיות IT, קארדו סיסטמס. צילום: יח"צ

טומס מצ'ייבסקי, מנהל תשתיות IT, קארדו סיסטמס. צילום: יח"צ

את אחת הדוגמאות המעניינות להשפעת יישום שת"פ ניתן לראות בפעילות חברת קארדו סיסטמס, המייצרת פתרונות מתקדמים בתחום הדיבוריות לאופנועים, סקי, וצוותי עבודה. לדברי טומס מצייבסקי, מנהל תשתיות IT בחברת קארדו, "בשוק הגלובלי של היום, הפתרון המשולב של אמת מיחשוב לסביבת AWS הינו אופטימלי עבור חברה ישראלית הרוצה להשאיר את סביבת הפיתוח ומערכות הליבה 'בבית', ובו בזמן שהיא מבצעת עסקאות מכירה באינטרנט בכל העולם. אין ספק שהייעוץ והליווי של הצוות המקצועי של קלאודם ו-מידלינק היא דוגמה קלאסית של תכנון והשקעה נבונה ב-IT, המשפיעה באופן עמוק על החברה ובדרך גם חוסכת לנו כסף רב".

לפרטים נוספים –
שלומי קפצון מנכ"ל חברת קלאודם: [email protected]
איתן ספקטור, מנכ"ל מידלינק: [email protected]

 

אירועים קרובים