תוכן שיווקי
לקראת סדנת AWS Machine Learning Immersion Day, ב-12 במאי

AllCloud מחברת בין דטה, בינה מלאכותית, לימודי מכונה וענן

"מהפכת הענן מנגישה את עולמות ה-AI לכל ארגון בכל גודל", אמר אופיר ליבוביץ', מנהל קבוצת הדטה וה-ML ב-AllCloud

26/04/2021 14:54
AllCloud

שירותי הענן צומחים במהירות, ובתוכם יש מקום של כבוד לסגמנט פתרונות הענן לעולמות הבינה המלאכותית (AI) ולימוד המכונה (ML). אלה מוערכים בשנת 2020 על ידי מורדור אינטליג'נס ב-5.2 מיליארד דולר, וצפויים לגדול בקצב של 20% לשנה ל-13.1 מיליארד ב-2026.

"אנחנו רואים שתי מגמות שמתרחשות במקביל", מתאר אופיר ליבוביץ', מנהל קבוצת הדטה וה-ML ב-AllCloud, שותפה בכירה של AWS (ר"ת Amazon Web Services), בראיון עימו לקראת סדנת AWS Machine Learning Immersion Day, שתתקיים ב-12 במאי. "המגמה הראשונה היא התפוצצות המידע, שצוברת תאוצה ככל שמבשילים פירות נוספים שמקורם בעידן הדיגיטלי. המגמה השנייה היא ההגירה לענן – גם היא תוצר של אותו עידן דיגיטלי. בין שתי המגמות הללו קיימת נקודת חיבור מעניינת, מאחר ששירותי בינה מלאכותית ולימודי מכונה בענן, דוגמת אלה של AWS, הם גם הפתרון לטיפול בכמויות המידע הנאגר כיום בארגונים, והם מאפשרים להפיק מהמידע הזה תועלות עסקיות רבות יותר".

מה הדבר המייחד את שירותי ה-AI וה-ML בענן של AWS?
"AWS מספקת פתרון מלא, מקצה לקצה, שכולל אחסון של הנתונים בענן, ואת השירותים המאפשרים להפיק את המירב מהמידע הזה. מדובר על שירותים נגישים, שמאפשרים לכל ארגון, גם כזה שלא מעסיק צוות של מדעני נתונים, להשתמש ביכולות AI ו-ML. המטרה של AWS היא שכל מפתח יוכל לעשות שימוש בשירותים הללו, ולא רק מומחי לימודי מכונה. זהו תהליך של הנגשה וקומודיטיזציה שעובר על סגמנט הבינה המלאכותית ולימודי המכונה, וזה גם המנוע שמזניק את הביקושים לסוג זה של שירותים".

אופיר ליבוביץ', מנהל קבוצת הדטה וה-ML באולקלאוד. צילום: יח"צ

אופיר ליבוביץ', מנהל קבוצת הדטה וה-ML ב-AllCloud. צילום: יח"צ

האם תוכל לתת דוגמאות לשירותים כאלה ש-AWS מספקת?
"יש כ-39 שירותי בינה מלאכותית ולימודי מכונה ש-AWS שילבה בהם אלגוריתם והם מותאמים למגוון רחב של תרחישים עסקיים. כך, לדוגמה, שירות Amazon Transcribe, המזהה דיבור ומתמלל אותו לטקסט בזמן אמת. זהו שירות שיש לו מספר רב של שימושים עסקיים בתחומי הרפואה, הבנקאות ועוד. שירות נוסף, בשם Amazon Lookout for Equipment, משמש על מנת לאתר פגמים בקו ייצור. כל השירותים הללו ניתנים לשילוב במוצרים ובפלטפורמות קיימות באמצעות שורת API אחת, והשירות מתקבל בצורה מושלמת".

מה היתרונות שמביאה AllCloud לתהליך?
"AllCloud היא האינטגרטור היחיד בישראל בעל הסמכה של AWS לעולמות שירותי ה-AI ו-ML. בנוסף, יש ל-AllCloud יותר מ-200 הסמכות של AWS וניסיון עבודה עשיר בפלטפורמה של ספקית הענן המובילה בעולם. אנחנו משמשים כ- One Stop Shop, כלומר – יש לנו יכולת מקצה לקצה להקמת פרויקט ענן או מערכת תשתיתית, החל משלבי התכנון והאפיון ועד לשלב היישום והיצור".

יונתן שמאמא, מדען נתונים בקבוצת הדטה וה-ML באולקלאוד. צילום: יח"צ

יונתן שמאמא, מדען נתונים בקבוצת הדטה וה-ML ב-AllCloud. צילום: יח"צ

יונתן שמאמא, מדען נתונים בקבוצת הדטה וה-ML ב-AllCloud, ומנהל ה-Immersion Day, לאילו ארגונים הסדנה מתאימה ומה צפוי במהלכה?
"הסדנה מתאימה לכל ארגון ובכל גודל, שיש לו כמויות דטה גדולות, שדורשות עיבוד ואנליזה, ושהוא נמצא בתחילת דרכו בחיבור בין דטה ו-AI. בעבר, רק ארגונים גדולים היו מייצרים כמויות דטה גדולות, אך כיום, סטארט-אפ בתחום הפרסום הדיגיטלי או חקר הגנום יכול לייצר נתונים בהיקף רב יותר, ביחס לארגונים גדולים ומבוססים.

נציג בסדנה כיצד ארגונים יכולים להפיק ערך מתחום ה-AI/ML באמצעות השירותים של AWS במהירות ובעלויות נמוכות. בנוסף, נציג כיצד ניתן להיעזר בשירותים של AWS ובסיוע של AllCloud כדי ליצור תוצאה חכמה ולהפיק את המירב מהחיבור האפשרי בין ביג דטה לשירותי AI מתקדמים".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים