תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: עידית ג'וס

03/02/2021 13:03
עידית ג'וס, מנחת סדנאות תקשורת ומדריכת NLP מוסמכת. צילום: גילי חנוך

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות, אבו דאבי.

כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים), יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

עידית ג'וס

ספרי על עיסוקייך/הישגייך.
"ג'וס – הדרכה וליוויי תהליכים ארגוניים. מרצה, היום בעידן של מציאות משתנה ובתנאים של אי ודאות – הנושא שאני מתמקדת בו הוא מנהיגות אישית מודעת וחיזוק החוסן הנפשי במציאות משתנה. אני מנחה סדנאות בתחום תקשורת בינאישית אפקטיבית, בדגש על גישור הפער הבין-דורי, שימור עובדים, עמידה ביעדים, הנעת עובדים וכדומה. אני מלווה תהליכים ארגוניים ואישיים.
NLP Master Trainer – מנחה קורסי NLP במכללת אחווה, פורצת דרך בהוראת NLP בהכשרת פרחי הוראה (קורס חובה במסלול האקדמי), וליווי מורים חדשים בכניסת להוראה. מנחה קורסי NLP ב"בית יציב" שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה. בעלת ניסיון תעסוקתי של 12 שנים בחברות תרופות בינלאומיות: ניהול צוות ומכירות, business Analyst ו-Key accounts manager".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"משתדלת כל יום לעשות משהו בשביל מישהו: בשביל המתאמנים שלי, בשביל הסטודנטים שלי. בצוות המוביל של טאף מאדר כבר כמה שנים. השנה מובילה את פרויקט 'מנטורינג גדול מהחיים'. פעילה למען קהילת ה-NLP בארץ, נמנית עם ממייסדי לשכת ה-NLP הישראלית, וחברה בוועד המנהל".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"בקיץ 2016, בתי הבכורה שחר אובחנה כחולת סרטן. שלושה חודשים לאחר מכן אובחנתי גם אני. עברנו תקופה מאתגרת ביותר במהלך 10 חודשים, בהם גם אמי חלתה בסרטן ונפטרה. ההתמודדות בתקופה כה מאתגרת דורשת הרבה משאבים פנימיים וחוסן נפשי על מנת לעבור אותה.
ההשתתפות באתגר היא חלק מתהליך ההודיה לגופים שתמכו בנו מאד בהתמודדות שלי ושל בתי עם מחלת הסרטן. עמותת גדולים מהחיים תרמה רבות לתהליך החלמתה של בתי, שחר. ידעתי שהיא נמצאת בידיים טובות. הערכים של נתינה ותרומה לקהילה הם ערכים נעלים עבורי. ישנה תחושה של סיפוק אדיר להיות חלק מדבר הרבה יותר גדול, השתייכות לקבוצה איכותית עם נתינה אין סופית".

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
"החיבור לריצה הינו האמצעי להשגת המטרות הנעלות. הוא לא המטרה. התחלתי לרוץ בעקבות הסיפור האישי שלנו, לא רצתי מסוף התיכון. היום אני רצה למרחקים של חצי מרתון ומתאמנת בקרוס פיט".

מהם תחביבייך?
"פיסול, קרמיקה, ציור, טיולים בחיק המשפחה בארץ ובחו"ל, קריאה, ריקוד".

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"נשואה לאלון, מנהל אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה. אמא לארבעה ילדים מקסימים, מובילים ופעילים חברתית בתנועת הנוער מכבי צעיר בגדרה. שחר בת 23, שהקורונה קטעה את תכניותיה וחזרה מהטיול הגדול בדרום אמריקה בטרם עת, היום לומדת ועובדת בהנהגת תנועת מכבי צעיר. ליאור בן 21 עוד חודשים מסיים את השירות הצבאי לוחם בגדוד 50 בנח"ל. שחר וליאור טרם גיוסם התנדבו לשנת של שירות של מכבי צעיר. יערה בת 17 עוד רגע מסיימת תיכון בהצלחה, ויוצאת אף היא לשנת שירות, באמת הצלחה כבירה. ויזהר הצעיר בחבורה, בן 15, החל את דרכו בתיכון, חבר בשכבה הבוגרת בתנועה – לא מובן מאליו.
מאז ההתחברות שלי לספורט, הנבחרת ומטרותיה הפכו לשיח משפחתי, המשפחה כמובן מפרגנת לגמרי".

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
"בוגרת תואר ראשון B.Sc בכימיה מאונ' בר אילן. תואר ראשון משני בלימודי א"י, ובוגרת קורס מורי דרך בארץ. בעלת תואר שני במנהל עסקים MBA, מאונ' בן גוריון. למדתי קורס אימון אישי ועסקי, מדריכה מוסמכת למאמנים בראשית דרכם. NLP Master Trainer – שנה שעברה השתתפתי בקורס הגבוה ביותר בסנטה קרוס בקליפורניה, אצל מוביל בתחום ה-NLP.
בחיים למדתי המון. אחד הדברים החשובים – "כל דבר שאני עושה אני מצליחה".

מה רוב האנשים לא יודעים עלייך?
"עלי יודעים הכל … לא יודעת להסתיר אני 'שקופה'. מיד רואים…"

אירועים קרובים