תוכן שיווקי
כנס ל-ISV's של רד-האט, ב-5 באפריל במשרדי החברה ברעננה

רד-האט עם הפנים אל שותפי הטכנולוגיה: מגדילים הזדמנויות ברחבי העולם

27/02/2020 15:21
רועי צור, מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה בישראל, יוון וקפריסין ברד-האט. צילום: שרון אלדר

רד-האט, הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תקיים כנס מיוחד לשותפי טכנולוגיה (ISV) קיימים שלה או פוטנציאליים, שמחפשים דרכים לחשוף את יישומיהם לאלפי לקוחות ארגוניים של החברה, או להסמיך את פתרונותיהם ולהיכלל בקטלוג מוצרי התוכנה של כל החברות שעברו תהליך תאימות לפלטפורמות רד-האט. הכנס יתקיים ביום א', ה-5 באפריל, במשרדי רד-האט ברעננה, בהפקת אנשים ומחשבים.

רועי צור, מנהל פיתוח עסקי לחברות תוכנה (ISV) בישראל, יוון וקפריסין ברד-האט, אמר כי הגדרת החברה ל-ISV מקיפה כל חברה שמפתחת מוצר מבוסס תוכנה. אלה כוללות חברות סייבר, בינה מלאכותית, ניהול ענן, אוטומציה, ניהול מידע ואחסון, ועוד. כל חברה יכולה לעבור תהליך תאימות טכנולוגית כדי להתקבל לתכנית.

לדברי צור, חברות שמקבלות הסמכה יכולות להשתמש בטכנולוגיה שרד-האט מנגישה מהקוד הפתוח לשילוב במוצרים שלהן, למכור יחד אתה וליהנות מהיתרונות שהיא נותנת: טכנולוגיה פתוחה, נתמכת, מאובטחת ויציבה. יתרון משמעותי נוסף הוא שרד-האט מציעה לחברות התוכנה להיות חלק מהפלטפורמה שהיא מציעה לשוק. זאת, בתהליך אוטומטי של הסמכה, שמאפשר להשתלב בפלטפורמה שרד-האט מציעה. כך הן יכולות להגיע לאלפי לקוחות אנטרפרייז עולמיים. תהליך ההסמכה יוצג ויודגם במפגש, וכך גם אופן ההשתלבות בקטלוג היישומים, הזמין לכל לקוחות רד-האט בעולם ומגדיל הזדמנויות עסקיות למפתחים ישראלים.

בדרך זו יכולות חברות ISV לשפר את ההגעה לשוק (Go to market) שלהן באמצעות רד-האט, והלקוח הסופי נהנה מיתרון גדול מעצם היכולת לצרוך פתרונות של ספקי תוכנה המשולבים בפלטפורמה של רד-האט שברשותו.

כאמור, הכנס יתקיים ביום א', ה-5 באפריל, במשרדי רד-האט ברעננה, בין השעות 08:30 ל-15:45. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם כאן.

אירועים קרובים