תוכן שיווקי
לקראת כנס ג'וניפר, ב-18 במרץ בלאגו, ראשון לציון

היתרון של שירותי AWS בדטה סנטרים בעלי מתגים של ג'וניפר

16/01/2020 15:22
ג'וניפר נטוורקס

כתב: כריס ספיין, סמנכ"ל מוצרים לארגונים ושירותי ענן בג'וניפר נטוורקס.

בין אם אתם בלוגרים חדשים שמעוניינים לארח שרת קטן, סטארט-אפ עם מספר קטן של מפתחים או ארגון ברשימת 100 הארגונים הגדולים של פורצ'ן (Fortune 100), שירותי הענן של אמזון, AWS, משמשים כענן הציבורי המועדף על ספקי תשתיות התקשורת. הפריסה הרחבה והאימוץ המהיר של AWS נובע ממגוון האפשרויות הרחב שלהם לתשתיות, אפשרויות ה-ISV וקלות ההתקנה. קלות ההתקנה חשובה במיוחד במקרים אלה, משום שהיא מסירה את הקושי בבנייה ובתפעול מרכזי נתונים במחשוב המקומי (און-פרמיס). שירותי הענן של אמזון מארחים את כל הרכיבים הפיזיים והווירטואליים הנדרשים על גבי הדטה סנטרים הפזורים בעולם ומספקים את סביבת המחשוב הנדרשת ללקוחות על פי דרישה.

למרות זאת, יש לקוחות שמעדיפים שהמחשוב והתשתיות יתארחו במרכזי הנתונים שלהם. סיבותיהם נובעות מטעמי ביטחון, יכולות ניהול נתונים והשהייה נמוכה. פתרון ה-AWS Outposts נועד להנגיש את שירותי הענן של החברה למרכזי נתונים במחשוב מקומי של הלקוחות. ה-AWS Outposts Rack נשלח לאתר הלקוח כארון תקשורת שהוגדר מראש, שדורש רק חיבור לחשמל וקישור לרשת על מנת להתחיל לפעול בדטה סנטר שלו.

ארונות תקשורת אלה ניתנים כעת להתקנה בדטה סנטרים במחשוב המקומי ביחד עם מתגי Juniper QFX Switching, לשיתוף פעולה עם AWS Outposts Rack.

סדרת מתגי ה-QFX של ג'וניפר מותקנת בפריסה רחבה בדטה סנטרים של לקוחות, בשל המהירות הגבוהה שלה, האיכות הגבוהה, המגוון הרחב של התכונות והאוטומציה. מארג מרכזי נתונים מודרני בעל עמוד שדרה לרוב יתעדף ברמה גבוהה יותר את פעילות מוצרי ה-QFX5k וה-QFX10k. גמישות משפחת מוצרי ה-QFX, לצד מערך ה-Junos operating system, שמפעיל את המוצרים, מספקים אפשרויות ארכיטקטורה רבות שעל פיהן יכולים לקוחות לבנות את מארג הדטה סנטרים שלהם. חלק מהיתרונות הנוספים של הטמעת מתגי QFX עם AWS Outposts הם הגישה הישירה ל-AWS Workloads, עומסי עבודה במחשוב המקומי להנעת אינטרנט מקומי ודרישות רגולטוריות לריבונות על הנתונים.

כריס ספיין, סמנכ"ל מוצרים לארגונים ושירותי ענן בג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

כריס ספיין, סמנכ"ל מוצרים לארגונים ושירותי ענן בג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

גישה ישירה ל-AWS Workloads

עם ארון התקשורת AWS Outposts Rack, המשולב במארג של הדטה סנטר, עומסי העבודה המתארחים בפתרונות מחשוב הענן של אמזון הופכים לחלק בלתי נפרד ממנו. דבר זה חשוב עבור יישומים שבהם עומסי עבודה שאינם חלק משירותי הענן של אמזון צריכים ליצור אינטראקציה עם כאלה שכן מהווים חלק מהשירותים של AWS. גישה ישירה זו למארג מרכזי הנתונים מספקת אפשרויות פס רחב (עד 400G) וערוצי השהייה נמוכה ליישומים לטובת יצירת קשר עם משאבי ה-AWS. למשאבים בדטה סנטר תהיה קישוריות IP ישירה למשאבים ב-AWS Outposts Rack. יישומי מחקר הנדרשים לטפל בכמויות מידע גדולות, או יישומים פיננסיים הדורשים השהיה נמוכה, מהווים דוגמאות טובות לאופן בו גישה ישירה יכולה לספק שיפור משמעותי בביצועים.

עומסי עבודה במחשוב מקומי שממנפים שימוש באינטרנט מקומי

יש מבחר רחב של סוגי עומסי עבודה שדורשים חיבור לאינטרנט על מנת לבצע את משימתם ולהגיע ללקוחות. בעבר, כאשר העבירו את העומסים הללו לענן, הלקוחות אירחו יישומים אלה בענן AWS והשתמשו בצמתי מחשוב אינטרנט של החברה לקבלת גישה. האינטגרציה שקיימת כיום בין AWS Outposts לדטה סנטר של הלקוח במחשוב המקומי מספקת אפשרויות חדשות לשימוש באינטרנט מקומי לדטה סנטרים עבור יישומים אלה. יכולת זו מאפשרת מהירות גבוהה יותר, עלויות נמוכות יותר ואפשרויות קרבה שונות לתעבורה המיועדת לאינטרנט.

דרישות רגולציה לריבונות על המידע

במדינות רבות ישנן מגבלות רגולטוריות על איך והיכן לאחסן מידע. לקוחות הפועלים בסביבות אלה יכולים להיעזר בפתרונות ה-AWS Outposts למרכזי נתונים, שנותנים מענה לדרישות הרגולטוריות הללו, לרבות לריבונות על המידע.

בכל המקרים המתוארים לעיל, האפשרות לארח משאבי AWS מקומיים בדטה סנטר עם QFX ולשלב שירותים אלה באופן שקוף עם AWS workloads מבוססי ענן פותחת הזדמנויות חדשות ליעילות, שרידות וביצועים.

עם סביבות יישומים ודרישות המתפתחות בקביעות, ארגונים דורשים גישות חדשות לעיצוב הרשת, אבטחת המידע והתפעול. דטה סנטר בעל יכולת לחבר ולאבטח יישומים מקצה לקצה על פני סביבות שונות באותה קלות כאילו הייתה זו סביבה אחת מאפשר לארגונים לשפר משאבים כמו בתשתית מגובשת אחת, עם תפעול אחיד לכל אורכה.

רוצים לדעת עוד? לחצו כאן.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים