תוכן שיווקי
לקראת כנס משתמשי סאפ XO ISUG, ב-2 ביולי באווניו שבקריית שדה התעופה

"ללא ארגון הביג דטה, תהליך קבלת ההחלטות הוא מסוכן"

30/06/2019 11:19
שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות ובינה עסקית בסאפ ישראל. צילום: אורן אגמי

נציג/ת חברת הסלולר / האינטרנט / הביטוח (מחקו את המיותר) שוב נמצא/ת על הקו ושואל/ת האם תסכימו להיות לקוחות שלו/ה. "יש לנו מבצע אטרקטיבי במיוחד", יישמע מיד הנימוק המשכנע. "משמח מאוד", תחשבו לעצמכם. יש רק בעיה אחת: אתם כבר לקוחות פעילים. בשלב הזה של השיחה אתם מתחילים לתהות איך המוקדן/נית לא ידע/ה את זה?

"חברה שלא מארגנת את מאגרי הנתונים הגדולים שלה מפספסת את התמונה השלמה", מסביר שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות ובינה עסקית בסאפ ישראל, בראיון לקראת XO ISUG – הכנס השנתי של משתמשי סאפ בישראל. "במקרה שכזה, ברמה העסקית, תהליך קבלת ההחלטות הופך להיות מסוכן".

מהם האתגרים המרכזיים כיום של ארגונים בעולמות הביג דטה?
"ארגונים צריכים ללמוד להתמודד עם מאגרי מידע גדולים ולהבין שניהול כל סוגי המידע שמגיע אליהם יסייע להם להציג תובנות מושכלות. המשימה העיקרית היא לאחד באופן יעיל את מקורות המידע, כדי לייצר אמת מרכזית אחת".

רוצים לשמור על המידע בארגון מפני איומי הסייבר? קראו על הפתרונות של סאפ בתחום.

איך הופכים אתגר להצלחה?
"קיימים פתרונות טכנולוגיים שמאפשרים יכולת חיזוי ארגונית גם בעתות משבר וגם בעתות הצלחה. המטרה היא לסדר את המידע באופן שיאפשר ניהול נכון ורווחי".

מהם הפתרונות שתציגו ב-ISUG השנה בתחום הביג דטה?
"נציג את מערכת Promotion SAP Management, שמאפשרת לטייב ולארגן מאגרי מידע גדולים גם בענן וגם בטכנולוגיה מקומית".

רוצים להכיר את הלקוחות שלכם בצורה מעמיקה יותר? קראו על הפתרונות של סאפ בתחום.

כיצד תסכם את השנה האחרונה בתחום פעילותך בישראל?
"עולם הביג דטה מעסיק ארגונים רבים. זה תחום שהולך ומתפתח לכיוון של לימודי מכונה ואוטומציה באמצעות רובוטים (Robotic Process Automation). הטכנולוגיה תוכל לבצע פעולות איסוף של מידע מתוך מאגרים גדולים ולפנות את משאבי הארגון לפיתוח עסקי ויצירת רווחים. נעסוק בכך ונדגים את הטכנולוגיות הללו גם בכנס השנתי".

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים