תוכן שיווקי

זברה טכנולוגיות ופאלו אלטו נטוורקס מציגות מערך פתרונות מאובטח ונגיש יותר

הפתרונות יוצגו במהלך אירוע ה-Cloud Security Summit הראשון בישראל, שייערך ב-2 באפריל במתחם LAGO בראשון לציון

12/03/2019 12:50
זברה טכנולוגיות

פאלו אלטו נטוורקס, יצרנית אבטחת המידע של הדור הבא, ממשיכה למנף את השותפות האסטרטגית החזקה שלה עם זברה טכנולוגיות ומשתתפת ב-Cloud Security Summit – אירוע אבטחת המידע בענן הראשון מסוגו בישראל, שמופק על ידי אנשים ומחשבים.

זברה טכנולוגיות הנה חברת ההפצה הטובה ביותר בישראל המתמחה באבטחת מידע ותשתיות IT. בשנים האחרונות היא מפיצה את מוצרי פאלו אלטו בישראל ומספקת מעטפת רחבה של שירותים וערכים מוספים להצלחת המותג בישראל. לדברי רעי פלד, מנהל פעילות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות, "השותפות שלנו עם פאלו אלטו לוקחת את הפעילות העסקית שלה צעד נוסף קדימה ויוצרת ללקוחות הגנה מקיפה, הגדולה מסך חלקיה".

ממנפים השקעה של 560 מיליון דולר בישראל

בחודש האחרון התבשרנו כי פאלו אלטו רכשה את דמיסטו הישראלית, המפתחת כלים אוטומטיים לניהול מערך האבטחה של ארגונים, ב-560 מיליון דולר. מדובר בהשקעה הרביעית של החברה בארץ והאקזיט השני בגודלו במדינת ישראל בתחום הסייבר מאז 2008.

״את ההשקעה של פאלו אלטו נטוורקס בישראל אנחנו מרגישים היטב ומדי יום", אמר פלד והוסיף: "באמצעות הרכישה, פאלו אלטו מחזקת את הקשר שלה לישראל ומבססת יתרון משמעותי שיש לה על פני יצרניות גלובליות אחרות, שאין להן מרכז פיתוח כאן. האחיזה האיתנה והמחויבות של פאלו אלטו לשוק הישראלי היא זו שנותנת לנו את הרוח הגבית לייצר יתרונות משמעותיים מדי יום אצל הלקוחות".

רעי פלד, מנהל פעילות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות. צילום: יח"צ

רעי פלד, מנהל פעילות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות. צילום: יח"צ

חדשנות בישראל ובחו״ל

בשנה האחרונה לקחה זברה טכנולוגיות חלק בהובלת הפתרון המרכזי של פאלו אלטו מול הלקוחות הגדולים במשק הישראלי. פלד סיפר שזברה טכנולוגיות ניהלה פרויקטים בישראל מול מספר לקוחות גדולים, להטמעת הפלטפורמה המלאה של פאלו אלטו. לדבריו, "היינו הראשונים בעולם לשווק ולהטמיע את הפתרונות החדשניים ביותר מהרכישות האחרונות של החברה, כמו פתרון ה-Cortex XDR לתחום ה-Network analytics וה-Traps לתחנות הקצה. אנחנו שמחים להיות חלק ממהפכת החדשנות שפאלו אלטו נטוורקס מביאה לשוק הישראלי".

עוד הוא אמר כי "מכיוון שאנחנו עובדים צמוד מאד עם היצרנים, יש לנו הבנה עמוקה מאוד במוצרים ויכולות יישום חוצי גבולות. זו המשמעות של לעבוד עם זברה טכנולוגיות – שילוב של פתרונות איכותיים ושירות ברמה הגבוהה ביותר, על פי עקרונות הפצה בעלת ערך מוסף. המשמעות ברמה היום יומית היא שאנחנו מעניקים מעטפת רחבה יותר ללוות ולהוביל את האינטגרטורים בכל שלב בחיי הפעילות עם היצרן: מול הלקוח בתהליך המכירה, בשלב ה-POC ואף ללוות אותו בתהליך ההטמעה".

אוהד זמיר, מהנדס מערכת לפתרונות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות. צילום עצמי

אוהד זמיר, מהנדס מערכת לפתרונות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות. צילום עצמי

ההצלחה טמונה בשותפות מנצחת

זברה טכנולוגיות מייצגת בישראל קשת רחבה של ספקיות טכנולוגיה מהמובילות בעולם והיא בעלת מומחיות מיוחדת בפתרונות אבטחת מידע, תקשורת נתונים, ניהול רשתות וירטואליזציה ועוד. "הצלחת השותפות בין זברה טכנולוגיות לפאלו אלטו, בדומה לשותפות עם מותגים נוספים שלנו, מבוססת בין היתר על היכולת להיות תמיד בכל מקום – גם מול לקוחות הקצה״, אמר אוהד זמיר, מהנדס מערכת לפתרונות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות. לדבריו, ״זברה טכנולוגיות רואה חשיבות גדולה מאוד במתן ערך מוסף ליצרן, כמו גם לפיתוח השותפים. אנחנו רואים את עצמנו כזרוע ביצועית נוספת של היצרן ומעניקים Turn Key Solutions, משלב הייעוץ ועד הטמעת הפתרון. כחלק ממתודולוגיה זו, אנחנו מפעילים מזה מספר שנים פורום טכנולוגי מוצלח מאוד, שכשמו כן הוא, UTD – Ultimate Test Drive. זהו שולחן עגול טכנולוגי למשווקים וללקוחות הקצה, שמתכנס על בסיס קבוע לטובת העברת ידע חדש לאנשי המכירות ולמנהלים הטכניים. אנחנו נפגשים מדי חודש בחודשו לפעילות בתנאי מעבדה מלאים, Hands on, על מנת להנגיש את פתרונות פאלו אלטו באופן חוויתי ואישי".

"אין ספק שבסופו של יום, כשיצרן בוחר שותף, הוא מסתכל על מה שמעבר לפריסייל. תשומת הלב, שמירת מערכת יחסים קרובה עם הלקוחות והמצוינות המקצועית הם חלק מה-DNA שלנו והנוסחה לשותפות מנצחת", סיכם זמיר.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים