אבי כוכבא מצטרף לקורלטה

כוכבא, לשעבר בכיר בבנק הפועלים, הצטרף לחברה הפועלת בעולם ניהול הדטה סנטרים ● החברה הוקמה ב-2010 ופיתחה פתרון לניהול יעיל ואפקטיבי של הדטה סנטר הארגוני

הצטרף לשורות קורלטה. אבי כוכבא. צילום: ניב קנטור

אבי כוכבא, לשעבר בכיר בבנק הפועלים, הצטרף לקורלטה (Correlata Solutions), הפועלת בעולם ניהול הדטה סנטר – כך נודע לאנשים ומחשבים.

כוכבא, שהיה המשנה למנכ"ל בנק הפועלים וראש חטיבת החדשנות בבנק, פרש מתפקידו בינואר 2018 – שנה וחצי לאחר שהקים אותה. כוכבא פרש מהבנק אחרי שש וחצי שנים, בהן כיהן בין היתר בתפקיד מנמ"ר הבנק. כוכבא שירת בצה"ל במשך 27 שנים ושימש כמפקד ממר"ם בין השנים 2002-2006. עם פרישתו מצה"ל, בדרגת אל"מ, הקים סטארט-אפ בשם וינושן טכנולוגיות ושימש כמנכ"ל החברה. בשנת 2010 ניהל את מגזר הביטחון ב-HP, וב-2011 הצטרף לבנק הפועלים. עם כניסתו לתפקיד מנהל חטיבת טכנולוגיה ומחשוב, הוביל כוכבא את האסטרטגיה הטכנולוגית בבנק ובמסגרתה מיצב את בנק הפועלים כבנק המוביל בתחום הבנקאות הדיגיטלית בישראל.

כוכבא מצטרף לחברת קורלטה, שעוסקת בשילוב שבין עולמות התפעול והניהול על מערך תשתיות המחשוב. החברה הוקמה ב-2010 ופיתחה פתרון לניהול יעיל ואפקטיבי של הדטה סנטר הארגוני. מאז הקמתה היא גייסה 3.5 מיליון דולרים, ולה לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם, ממגזרי הביטחון, הטלקום והפיננסים.

החברה פיתחה פלטפורמה ואוסף כלים ייחודיים, שנועדו לתת מענה לאתגרים הרבים העומדים בפני ארגונים, הנדרשים לעמוד ביעדיהם העסקיים והתפעוליים – תוך אכיפה שוטפת של המדיניות התפעולית הארגונית והפחתת סיכונים תפעוליים וחיסכון בעלויות תפעול. הפתרון שפותח מצליב מידע ממקורות שונים, מזהה באופן עצמאי, אוטומטי ויומיומי את הרכיבים של התשתית, החומרה, התוכנה, ומאגרי המידע שקשורים לדטה סנטר, ומבצע ניתוח משולב של משאבים מסוגים שונים, ושל אופן ניצולם.

כך, הוא מהווה כלי תומך החלטות לדרגים השונים בארגון. הפתרון מספק מידע משכבת התפעול לשכבת ההנהלה, ובא לעזור לארגון לעמוד ביעדיו העסקיים והתפעוליים, תוך אכיפה שוטפת של מדיניות התשתיות הארגונית והפחתת סיכונים תפעוליים וחיסכון בעלויות תפעול.

מערכת לניתוח רוחבי

הניתוח הרוחבי שמבצעת המערכת מאפשר לזהות סיכונים, לניצול לקוי של משאבים, צווארי בקבוק, כפילויות, חוסרים וציוד שאינו מנוצל. לשם כך, המערכת בונה בצורה אוטומטית "רשימת מצאי" של ציוד ותוכנה המצויים באתר – ומפעילה מנוע אנליטי לצורך בניית תמונת מצב, ותמיכה בקבלת החלטות יום יומיות ואסטרטגיות. למערכת יכולת תצוגה ודיווח, המאפשרת למשתמשים השונים – ניהוליים וטכניים – לקבל תמונת מצב רגעית והצגה של מגמות המתפתחות לאורך זמן בצורה ברורה ומרוכזת.

החברה מתכוונת לצאת בקרוב לסבב גיוס נוסף להמשך פיתוח והרחבת הפעילות העסקית בעולם. כוכבא אמר כי "קורלטה מביאה בשורה חדשה ומרעננת לארגונים הנדרשים להתנהל באופן אפקטיבי. הערך המוסף של פתרונות החברה הוא רב ואני צופה הרחבה משמעותית בפעילות החברה בחודשים הקרובים".

עופר לקסמן, מנכ"ל וממייסדי קורלטה, ציין כי "הצטרפותו של אבי לשורות החברה היא מהלך אסטרטגי וחשוב לחברה. היא מבטאת את האמון הרב שאנשים המובילים והבכירים ביותר בתחום ניהול מערכות IT, כמו אבי, עוזרים ותומכים בגישה ולדרך הייחודית של החברה. החברה נמצאת בשלבי חדירה מתקדמים לשוק האמריקני וכבר הספיקה לרשום פטנט, רשומה כספק מורשה בממשל האמריקני וחתמה על שת"פ אסטרטגי עם יבמ (IBM) בארה"ב – לקידום עסקאות משותפות בתחום ה- Linux-One/Z". הוא סיים בציינו כי "הסביבה העסקית השתנתה ומשתנה כל הזמן. חברות שירצו לתת מענה הולם ללקוחותיהם ולייעל תהליכים, תוך חיסכון בעלויות באופן שוטף, חייבות לשנות גישה ולהתחיל לבחון אופציות אחרות, המתבססות על חשיבה מערכתית ואנליטית יותר".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים