ווטסאפ בוחנת לאפשר איסור על צילום מסך של תמונת הפרופיל

גרסת הבטא החדשה של אפליקציית המסרים מאפשרת למשתמש להגביל את האפשרות הזו ● עם זאת, עדיין ניתן יהיה לצלם את תמונת הפרופיל באמצעות טלפון אחר, או בגרסאות ה-ווב ומערכות ההפעלה השולחניות

כך כותבים: וטסאפ.

ווטסאפ בוחנת בימים אלה אפשרות למנוע ממשתמשים אחרים מלצלם את תמונת הפרופיל שלכם (הקרויה גם תמונת מסך). כבר כיום, משתמשי ווטסאפ יכולים להסתיר את תמונת הפרופיל, אבל בגרסת הבטא המעודכנת של אפליקציית המסרים הפופולרית, מטא עולה שלב: המשתמשים יכולים לבחור האם להציג את התמונה באופן ציבורי או מוגבל, אבל לא לאפשר ללכוד את תמונת הפרופיל.

אחרי שמשתמש יבחר את האפשרות הזו, ניסיון לבצע צילום מסך של דף הפרופיל יוביל להודעת שגיאה שמסבירה למי שביצע את הניסיון שהמשתמש שהוא רצה לצלם את הדף שלו הגביל את היכולת הזו.

עם זאת, נשארת האפשרות להשתמש בטלפון אחר כדי לצלם דף הפרופיל. בנוסף, מכיוון שאפשרויות הפרטיות מנוהלות רק דרך הטלפונים ולא בגרסת האפליקציה לדפדפן ולמערכות ההפעלה השולחניות, האפשרות לבצע תמונת מסך פתוחה בגרסאות הללו.

כך או כך, מניעת צילום מסך היא תכונה שתהיה קיימת, אם ווטסאפ תחליט לאמץ אותה לגרסה היציבה, רק בה ולא במתחרות שלה, דוגמת טלגרם.

התכונה החדשה זמינה בגרסת הבטא 2.24.4.25 של ווטסאפ, אך היא מוגבלת בינתיים למעגל הראשוני של בוחני הבטא בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים