הערכות: גודלו של המיני-iPad יהיה 7.85 אינץ', וייתכן שלא יקראו לו iPad

הטאבלט החדש, שייתכן כי יקבל שם חדש שיבדיל אותו מסדרת ה-iPad הרגילה, יהיה קטן יותר, ויעלה יותר ● עובד לשעבר של אפל שעבד על פיתוח מכשיר ה-iPad המקורי, אמר לניו-יורק טיימס, כי בזמן הפיתוח הופק טאבלט בגודל של 7 אינץ', אך סטיב ג'ובס הכריע נגד בטענה שמדובר במכשיר קטן מדי

ההערכות לפיהן אפל (Apple) תחליט להשיק מיני-טאבלט הולכות ומתחזקות. אתר האינטרנט של הניו יורק טיימס (New York Times) פרסם אתמול (א'), כי אפל הבינה שהתחרות בשוק הטאבלטים הזולים יחסית שמבוססים על מסכי 7 אינץ' יכולה לפגוע במכירות של מכשירי ה-iPad. זאת, במיוחד לאור ההצלחה הגדולה יחסית של מכשירי ה-Nexus של גוגל (Google), שהושקו לאחרונה, ונמכרים ב-200 דולרים.

אולם, הטאבלט של אפל לא יהיה קטן כל כך. האתר מצטט מקורות שטוענים שהטאבלט של אפל, שזכה לכינוי "מיני-iPad", יכלול מסך בגודל 7.85 אינץ', אך יעלה יותר. בנוסף, ייתכן כי המכשיר יקבל שם אחר שיבדיל אותו מסדרת ה-iPad הרגילה.

עובד לשעבר של אפל שעבד על פיתוח מכשיר ה-iPad המקורי, אמר לניו יורק טיימס, כי בזמן הפיתוח הופק טאבלט בגודל של 7 אינץ', אך סטיב ג'ובס הכריע נגד בטענה שמדובר במכשיר קטן מדי. לדבריו, מייסד אפל המנוח ראה במכשיר ככזה שטוב רק לגלישה, ולא להרצה נוחה של יישומים ומשחקים. בסופו של דבר הכריע ג'ובס לטובת 9.7 אינץ' – הגודל בו הושק ה-iPad.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים