סמסונג משיקה תכונות AI למכשירי Galaxy מהדור הקודם

תכונות הבינה המלאכותית שהוצגו בהשקת מכשירי ה-Galaxy S24  יגיעו רק למכשירי סמסונג נבחרים שיצאו בשנת 2023, בהם סידרת ה-Galaxy S23, ה-S23 FE, מכשירי ה-Fold וה-Flip המתקפלים האחרונים וסידרת ה-Tab 9

מקבל תכונות AI חדשות. Galaxy S23 של סמסונג.

נראה שבימים אלה סמסונג עומדת בהבטחתה מהחודש שעבר להשיק חבילה של תכונות בינה מלאכותית חדשות "ל-100 מיליון משתמשי Galaxy" עד סוף מרץ 2024.

כלי ה-AI החדשים משולבים בעדכון הגירסה של ממשק המשתמש One UI 6.1, שהיה זמין בעבר רק ב-Galaxy S24.

תכונות הבינה המלאכותית שהוצגו בהשקת מכשירי ה-Galaxy S24 – בהן תרגום חי, מעגל חיפוש, עריכת תמונות יוצרת ועוד – יגיעו רק למכשירי סמסונג נבחרים, שיצאו בשנת 2023: בהם סידרת ה-Galaxy S23, ה-S23 FE, מכשירי ה-Fold וה-Flip המתקפלים האחרונים וסידרת ה-Tab 9.

מכשירים ישנים יותר, שסמסונג עדיין תומכת בהם עם עדכוני אנדרואיד ותיקוני אבטחה, כמו סידרת ה-Galaxy S22, לא יקבלו את תכונות הבינה המלאכותית החדשות.

לפי דיווחים, בעלי Galaxy S23 דיווחו ברדיט, כי קיבלו הודעות על העדכון הממשמש ובא, בהם משתמשים ברומניה, בבלגיה ובסין, כך שנראה שסמסונג מתכוננת להפיץ את העדכון ברחבי העולם. משתמשים מסוימים דיווחו כי העדכון כבר פעיל מאתמול (ד').

האותיות הקטנות באתר של סמסונג קובעות כי "תכונות ה-Galaxy AI יסופקו בחינם עד סוף 2025 לפחות במכשירי סמסונג גלקסי נתמכים". סביר להניח שהחברה מכסה את בסיסי המשתמשים שלה למקרה שהעלות של אספקת כלי בינה מלאכותית בחינם תהיה מכריעה, וייתכן שהחברה מכינה את הקרקע לגבות תשלום על תכונות אלה בעתיד. חברות אחרות עם מודל שפות משלהן נוטות לגבות תשלום עבור הצ'אטבוטים שלהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים