מחליפה תחום: מייזו יוצאת משוק הסמארטפונים

החברה הסינית, שהייתה לה עדנה מסוימת בשוק הסמארטפונים לפני כעשור, יוצאת ממנו ותמקד את פעילותה בתחום הלוהט של השנה - בינה מלאכותית

לא תייצר עוד סמארטפונים. מייזו.

למייזו הייתה עדנה מסוימת לפני כעשור, גם בישראל, עם כמה סמארטפונים מוצלחים למדי. אולם, לאחר זמן מה היא איבדה את מגע הקסם, נכנסה לצרות כלכליות ולא ממש הצליחה בכמה ניסיונות גיחה מחדש שביצעה. כעת החברה הודיעה שהיא יוצאת לחלוטין מהתחום, והמכשירים העתידיים שהיא החלה לפתח, Meizu 21 Pro והלאה, כבר לא יגיעו לשוק. במקום זאת, היא משנה כיוון אל התחום הלוהט של השנה: בינה מלאכותית.

מייזו, שנמצאת בבעלות מלאה של יצרנית הרכבים הסינית גילי, תתחיל לייצר טרמינלים שיאפשרו שימוש במודלי שפה גדולים מצד שלישי שזמינים באופן גלובלי, דוגמת זה של OpenAI, כדי לספק מידע בהתקנים שונים – כולל ברכבים.

בחברה בונים על הניסיון שכבר צברו בפיתוח מערכת שפרוסה על מספר טרמינלים, בדמות Flyme Auto, שיוצרה עבור הרכבים של גילי. מעבר ליכולת לספק נתונים בתא הנהג, ובמקביל בידור לטובת יושבי המושבים האחוריים במכונית, המערכת יצרה קישוריות רציפה עם הטלפונים המתקדמים האחרונים של מייזו.

החברה אמורה להשיק את מערכת ההפעלה המעודכנת לעידן הבינה המלאכותית עוד לפני סוף השנה, ולהוציא מוצרי חומרה המונעים על ידי AI לאחר מכן, כנראה בתחילת 2025 – אם הכול ילך כשורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים