וודאפון משיקה תקשורת דור רביעי בבריטניה

החברה תפרוס רשת דור רביעי ב-13 ערים בממלכה החל מ-29 באוגוסט ועד סוף השנה ● העיר הראשונה בה תבוצע הפריסה היא לונדון ● לפי וודאפון, הצטרפות לחבילות השונות תהיה יקרה בחמישה יורו לעומת החבילות המקבילות בדור השלישי

וודאפון (Vodafone) הודיעה, כי תשיק ב-29 באוגוסט רשת מהדור הרביעי (4G) ברחבי בריטניה. כוונת החברה היא לפרוס עד סוף השנה את הרשת ב-13 ערים שונות בממלכה ולגבות עבורה חמישה יורו יותר מאשר עבור השימוש ברשת מהדור השלישי (3G).

העיר הראשונה בה תפרוס וודאפון את הרשת היא לונדון ואחריה היא תעשה זאת בברמינגהם, ברדפורד, קובנטרי, אדינבורו, גלזגו, לידס, לייקסטר, ליברפול, מנצ'סטר, ניוקאסל, נוטינגהם ושפילד.

לפי החברה, התעריפים המתוכננים לחבילת תקשורת 4G יחלו ב-26 יורו לחודש עבור חבילת SIM-Only לתקופה של שנה, ללא הגבלה של דקות שיחה ומסרונים, ועם תעבורת מידע של 2 ג'יגה-בייט. בתוספת של חמישה יורו (מחיר כולל של 31 יורו לחודש) יוכל הלקוח לקבל חבילה עם תעבורת מידע של 4 ג'יגה-בייט. חבילה בנפח 8 ג'יגה-בייט תעלה 36 יורו לחודש. חבילות עם התחייבות לשנתיים עבור מכשיר תומך ברשת דור רביעי יחלו ב-34 יורו לחודש (2 ג'יגה-בייט) ויכללו את כל מה שמספקת החברה בחבילות לשנה, כאשר שתי החבילות הנוספות לזמן התחייבות זה תומחרו ב-39 יורו (4 ג'יגה-בייט) ו-44 יורו (8 ג'יגה-בייט). כל החבילות שתציע וודאפון יכללו גם תקשורת Wi-Fi עם תעבורת מידע של בין 1 מגה-בייט ל-3 ג'יגה-בייט, בהתאם לחבילה.

וודאפון מתכננת להציע למנויים את מכשיר הגלקסי S4 של סמסונג (Samsung) עם תעבורת מידע של 2 ג'יגה-בייט וחבילת תוכן פרימיום לתקופה מוגבלת של חצי שנה במחיר של 34 יורו לחודש. ככל הידוע, יש לחברה בקנה חבילות נוספות עם גלקסי S4, לתקופות שונות. למי שיבחר בחבילת 4 ג'יגה-בייט ומעלה מתכננת החברה להציע גם ערוצי ספורט, בהם Sky Sports Mobile TV.

אפשרויות ההצטרפות לחבילות השונות גמישה והלקוחות יוכלו לבחור בין הצטרפות בשיחה טלפונית, דרך הרשת או בחנויות ברחבי בריטניה. בנוסף מבטיחים בוודאפון ללקוחות הדור הרביעי גיבוי התוכן ומחיקה במקרה של אובדן, ומכשיר חלופי במידה שיהיה צורך בתיקון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים