סמסונג חשפה בחנות היישומים שלה את הגלקסי S4 מיני

אם בטעות או אם במכוון, כאשר בוחרים בחנות היישומים של הענקית הקוריאנית באופציה "הצג יישומים לפי מכשיר" ניתן לבחור במכשיר בשם גלקסי S4 מיני, עליו עדיין לא הכריזה רשמית ● המכשיר דומה מבחינה חיצונית למכשיר הדגל של החברה אך בעל מפרט חלש יותר, הכולל מסך בגודל 4.3 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ ומצלמה ברזולוציה של 8 מגה-פיקסלים

חשיפה מכוונת או טעות? כך או כך, בחנות היישומים של סמסונג (Samsung) בגרסת ה-ווב שלה, כולל בגרסה הישראלית, כשבוחרים את האפשרות "הצג יישומים לפי מכשיר", ניתן לבחור במכשיר בשם גלקסי S4 מיני (Galaxy S4 mini), מכשיר עליו עדיין לא הכריזה החברה באופן רשמי. עם זאת, סמסונג אישרה שהיא מתכוונת להשיק מכשיר כזה, בדומה להשקת גרסת המיני של הגלקסי S3 בשנה שעברה.

המכשיר, שנושא את המספר הקטלוגי GT-I9195, נראה דומה מבחינה חיצונית לגלקסי S4, מכשיר הדגל החדש של החברה שהושק לאחרונה וזוכה לביקורות טובות ולמכירות מוגברות.

למרות הדמיון החיצוני, כמו במקרה של ה-S3, גרסת המיני של ה-S4 תהיה חלשה יותר ולא רק קטנה יותר. מפרטים שנחשפו ברשת מדובר במסך בגודל 4.3 אינץ' ברזולוציה של 540×960 פיקסלים בלבד (רזולוציית qHD) עם צפיפות פיקסלים יחסית נמוכה של 256 פיקסלים לאינץ'. המעבד יהיה מעבד כפול ליבה, מסוג Exynos 5210 במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ, והמצלמה הראשית שלו תהיה ברזולוציה של 8 מגה-פיקסלים, הרחק מה-13 מגה-פיקסלים שמציע ה-S4 'האח הגדול'.

סמסונג לא פרסמה עדיין תאריך השקה רשמי למכשיר, אך אין ספק שזו רק שאלה של זמן, זאת, לאור ניסיון העבר וההתנהלות שלה בקו מכשירי ה-S3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים