פרסומת חדשה של סמסונג: "רק עם גלקסי S4 תצליח עם בנות"

"סיפור אהבה מודרני עם עזרה קטנה מסמסונג גלקסי S4", הוא שמו של הסרטון, המציג סטודנט צעיר שלא יכול להתאפק מלצלם את הבחורה שהוא חושק בה ● ספוילר: בסוף מצליח לו - הרבה בזכות הסמסונג שלו...

טכנולוגיה ואהבה מנהלות יחסים זו עם זו כבר זמן רב, במיוחד בעידן שלנו, וכעת גם סמסונג מנסה לשכנע את הגברים שהדרך הטובה ביותר לפגוש את אשת החלומות היא לשלוף גאדג'ט חדש ונוצץ ולעקוב אחריה קצת. גם אם אין זו הדרך המועדפת על מרבית הגברים, סרטון הפרסומת האחרון של סמסונג (Samsung) לגלקסי S4 החדש שלה, מנסה לשכנע שזה דווקא מצליח…

"סיפור אהבה מודרני עם עזרה קטנה מסמסונג גלקסי S4", הוא שמו של הסרטון, המציג סטודנט צעיר שלא יכול להתאפק מלצלם את הבחורה שהוא חושק בה. הוא מצלם אותה באובססיה בכיתה, ברחוב, עם חברים, וכמובן מחזר אחריה ב-Dual Shot, ב-Samsung Smart Pause, ב-Drama Shot, ב-Sound & Shot ובמחוות – כי אם אתה לא יודע לחזר אחרי בחורה עם כל היכולות של הגאדג'ט שלך, מה אתה שווה?

לכל אורך הסרטון מזמזם הבחור לעצמו את "רק רציתי להגיד שלום", למרות שברור שהוא רוצה להגיד הרבה יותר מזה, אך כישורי התקשורת שלו – איך נאמר בעדינות – לא מרשימים במיוחד.

מכל מקום, נראה שהבלונדינית מושא חיבתו לא מתרשמת בהתחלה, אך בהמשך מתחילה להתמוסס מן החיזורים, וההפי-אנד מגיע: גם היא מתחילה לצלם אותו (במכשיר הסמסונג הלבן שלה, כמובן) והם אפילו  מדברים זה עם זו בסמארטפון שלהם.

הצליח לו…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים