בזק השיקה את Pro – פתרונות תקשורת ואבטחה לארגונים

משפחת הפתרונות החדשה של בזק מציעה שירותי תקשורת, אבטחה וענן, שחלקם מנוהלים וכולם מציעים תמיכה ושירות 24/7

האירוע של בזק, לפני ימים אחדים.

בזק השיקה באחרונה שורה של פתרונות תקשורת, אבטחה וענן לארגונים, תחת השם בזק עסקים Pro. יוני חמו, מנהל אגף השיווק העסקי של הקבוצה, הציג את הפתרונות בכנס שהיא ערכה באחרונה ללקוחות ולשותפים עסקיים.

משפחת הפתרונות החדשה של בזק מציעה מערכות הגנת ואבטחת מידע מתקדמות, המשולבות ביחד לכדי ממשק אחד, שניתן לנהל מכל מקום; התאמה מקצה לקצה של הפתרון לעסק – מהאפיון, דרך ההקמה ועד להטמעה; פתרונות במודל MSSP, שמאפשרים גמישות עסקית וטכנולוגית; מערך תשתיות וטכנאים בפריסה ארצית, שירות SLA עסקי וזמני תגובה מהירים; ומעל 300 מומחים מוסמכים ובעלי ניסיון בתחום אבטחת המידע, עם הסמכות של, בין היתר, סיסקו, ג'וניפר ו-HPE-ארובה.

אחד הפתרונות הוא חבילת התקשורת המאובטחת Metro Pro, שכוללת את קו התמסורת של בזק, שבחברה אומרים שהוא מבטיח רמת ביצועים גבוהה, וכן נתב מאובטח של צ'ק פוינט, שמציע ניטור פרו-אקטיבי של איומי סייבר, תמיכה ובקרה.

הפתרון מציע קישוריות לאינטרנט ובין אתרים באמצעות הסיבים האופטיים של בזק, עבור מגוון יישומים; רוחבי פס במהירויות שונות, של עד 10 גיגה-ביט לשנייה; תכנון רשתי לפי גודל העסק – מה שמקנה רמות שרידות וזמינות גבוהות; גיבוי אתרים בזמן אמת ובאתר מרוחק – מה שמבטיח עותק נוסף ומאובטח של המידע הארגוני; ומעטפת שירות, עם מוקד תמיכה עסקי שפועל 24/7.

פתרון נוסף, Security Pro, מיועד לאבטחת הרשת הארגונית. הוא כולל פיירוול, את שירות הגנת הסייבר B Cyber, והגנה על תחנות הקצה ומשתמשי הארגון (EDR) בכל מקום ובכל תחנת קצה.

Networking Pro מיועד לניהול הרשת של הארגון – תכנון הרשת, הצפנה, גיבוי, תמיכה וניהול, באמצעות מערכות תקשורת ורשת נתונים, על ידי נתבים, מתגים ו-Wi-Fi.

יוני חמו, מנהל אגף שיווק עסקי בקבוצת בזק.

יוני חמו, מנהל אגף השיווק העסקי של קבוצת בזק. צילום: יח"צ

פתרון נוסף הוא ה-Cloud Pro, שמבוסס על ה-VCloud של VMware. חמו אמר כי "מאות לקוחות כבר משתמשים בפתרון הזה, על גבי אלפי שרתים, כולל וירטואליים. הוספנו לו שירותים כמו טנזו, שירותי ניטור וגיבוי, התאוששות מאסון ועוד. השירות הזה הוא בבסיסו אקטיב-אקטיב, אבל ניתן לצרוך אותו גם כאקטיב-פאסיב. כל ארגון יכול לתפור את חליפת הענן שלו".

שני מוצרים שיושקו בקרוב

חמו הציג שני מוצרים שבזק עתידה להשיק בקרוב: "בשבועות הקרובים נשיק שירות מצלמות של מיראקי מבית סיסקו, עם יכולות אבטחה בענן, יכולת צפייה מכל מקום ואנליטיקות מובנות. בנוסף, עוד השנה נשיק את שירות ה-SDWAN שלנו כרשת חכמה ומנוהלת, שתהיה חלק מהרשתות העסקיות המנוהלות של בזק. כבר כיום, הרבה מאוד לקוחות משתמשים ברשת ה-SDWAN הקיימת שלנו".

לסיכום אמר חמו כי "אנחנו ערוכים ומוכנים לתת את הפתרונות הכי טובים ללקוחות, ולדעת לצפות את מה שהם צריכים לפעמים לפני שהם יודעים. בזק נמצאת בקדמת הטכנולוגיה, עם אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר ושירות 24/7".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים