מערכת חדשה תאפשר לקבל מידע על הכיסוי הסלולרי בכל כתובת בארץ

המערכת, שהושקה הבוקר (ה') באתר משרד התקשורת, מאפשרת לבדוק בלחיצת כפתור על גבי מפה אינטראקטיבית את מספר אתרי הסלולר לפי כתובת, חברה או טכנולוגיה וגם את קצב פריסת הסיבים

עו"ד עינבל משש, מנכ"לית משרד התקשורת.

משרד התקשורת חשף היום (ה') מערכת אינטראקטיבית ראשונה לשקיפות מפת הסלולר בישראל. המערכת, שהושקה באתר המשרד, מתבססת על דיווחים עדכניים של חברות הסלולר.

המערכת מאפשרת לצרכנים לבדוק בלחיצת כפתור על גבי המפה איזו טכנולוגיה סלולרית קיימת באזורם ואילו חברות מספקות אותה. כך, הצרכנים יוכלו להשוות בין חברות הסלולר ולבחור באופן מושכל את חברת הסלולר שלהם על פי העדפתם.

בנוסף, ניתן לראות את קצב פריסת התשתיות של החברות באזורים השונים.

בכוונת המשרד להנגיש מערכות נוספות בהמשך, בהן מערכת לשיקוף מפת הסיבים.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: ״כפי שהצהרתי עם כניסתי לתפקיד, נושא השקיפות לציבור בכל תחומי התקשורת הוא הבסיס והזרז בעיניי לשוק חופשי ותחרותי ולמתן שירות טוב יותר. האתר החדש הוא תחילתו של מיזם גדול, שישקף לאזרחי ישראל את מיקומם ומצבם של תשתיות התקשורת הניידת והנייחת, בד בבד עם הפעולות שלנו לשיפור תשתיות התקשורת ברחבי הארץ כולה".

מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "האתר מנגיש לציבור מידע בנושא הסלולר בצורה ידידותית ושקופה, באופן שכל משתמש יידע מי המפעיל הטוב ביותר עבורו ויוכל לקבל החלטה צרכנית מושכלת לגבי הבחירה במפעיל סלולרי זה או אחר. משרד התקשורת רואה חשיבות רבה בהגברת השקיפות לטובת הציבור באמצעות שיפור הנגשת נתונים ומידע".

 

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    היה נחמד אילו הייתם משתפים גם את הלינק לאתר..

אירועים קרובים