תכונת ה-Super HDR של סמסונג – רק במכשירי Galasy S24

כך לפי פוסט של מנהל בפורום הרשמי של סמסונג, שציין כי המעבד והתצוגה במכשירי Galaxy ישנים אינם יכולים לתמוך ב-Super HDR

Super HDR - רק במכשירי Galaxy S24,

תכונת ה-Super HDR של סמסונג הוצגה לראשונה בסידרת ה-Galaxy S24, והיא מאפשרת לתמונות מסוימות לבהוק בצבעים חיים עם בהירות משופרת. ואולם לאכזבת רבים מבעלי המכשירים הקודמים של החברה, סמסונג אישרה, שהתכונה הזאת לא תגיע למכשירי Galaxy קודמים

תכונת ה-Super HDR של סמסונג מבוססת על תכונת ה-Ultra HDR של גוגל, והוא משיגה אותה תוצאה, רק תחת שם אחר. במהותה, תמונת Super HDR היא תמונה שצולמה עם המצלמות של ה-Galaxy S24 תוך שימוש במצב Super HDR המשופר. לאחר הצילום, התמונה עם נתוני תאורה נוספים רבים תופיע במכשירים תואמים באור שונה בהרבה – פשוטו כמשמעו.

תמונות שצולמו עם Super HDR או Ultra HDR הנצפות במסכים תואמים ייראו בהירות הרבה יותר באזורים חשופים מסוימים. בהתאם – צללים בתמונה יהיו מפורטים יותר. בין Super HDR לתמונות HDR רגילות יש הבדל שבולט מיד: תמונות HDR רגילות לא ישנו את בהירות המכשיר שלך, בעוד שתמונות Super HDR גורמות להתבהרות התצוגה באזורים מסוימים, בהתאם לאופן עיבוד התמונה.

למרות שהתכונה יכולה להיות מעט מטרידה למי שאינו מכירו אותה, תמונות Super HDR הפכו ללהיט בקרב משתמשי סמסונג ו-Pixel, ולכן היה זה מפתיע כשסמסונג אישרה שמכשירי גלקסי ישנים יותר, כמו ה-Galaxy S23, לא יקבלו יכולות Super HDR.

המידע הזה מגיע ממנהל בפורום הרשמי של סמסונג בתגובה לשאלה על הפורמט שמגיע לטלפונים ישנים יותר בעדכון החדש של ממשק One UI 6.1, שכן הוא היה חסר כשהחל להתגלגל למכשירים נוספים.

מנהל הפורום מציין, כי המעבד והתצוגה במכשירי גלקסי ישנים אינם יכולים לתמוך ב-Super HDR. הפוסט ציין, כי "רק דגם ה-S24 יוכל להתמודד עם Super HDR", וזה משאיר "מחוץ לתמונה" את ה-Galaxy Z Fold 5, ה-Galaxy Z Flip 5 וסידרת ה-Galaxy Tab 9 האחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים