הדלפה חדשה חושפת שינוי עיצוב ב-iPhone 16

שרטוטי CAD של אפל שדלפו לרשת מעידים על שינוי בסידור העדשות של המצלמה ב-iPhone 16 – כדי להתאים אותה לצילום סטריאוסקופי שנתמך במשקפי Vision Pro

כך ייראה גב ה-iPhone 16 לפי ההדלפה של מאג'ין בו ב-X.

שרטוטי CAD אחרונים שדלפו לרשת מעידים שבאפל כבר החליטו כנראה על עיצוב ה-iPhone הבא. שרטוטי ה-CAD שפורסמו על ידי הטיפסטר מאג'ין בו מציגים את גב המכשיר (כנראה ה-iPhone 16 Pro) והסידור החדש של עדשות המצלמה על "אי הצילום".

בשונה מהסידור האלכסוני הקודם, עדשות המצלמה ב- iPhone 16 ממוקמות אנכית זו מעל זו, והפלאש ממוקם לצד העדשה הראשית ועדשת הטלה-פוטו.

אחד היתרונות המרכזיים של סידור כזה זה יהיה משקפי המציאות המעורבת של אפל. ה-Apple Vision Pro יכולים לנגן סרטונים סטריאוסקופיים – שאפל מכנה וידיאו מרחבי. כאשר ה-iPhone 16 יוחזק במצב מאוזן לצורך צילום וידאו, העדשות יהיו ממוקמות זו לצד זו, כמו עיניים דיגיטליות.

סידור כזה קיים גם ב-iPhone 15 Pro Max הנוכחי, מה שהופך את הסרטונים האלה לתואמים למשקפיים (עם עדשה שלישית בונוס), אבל האפשרות הזאת לא קיימת ב-iPhone 15, או ב-iPhone 15 Pro.

 

ה-iPhone 15 Pro כבר תומך בצילום וידיאו סטריאוסקופי הודות לסידור האנכי של שתי עדשות המצלמה, וה-iPhone 16 Pro ממשיך עם אותו עיצוב של "אי המצלמה". תוספת אחת שלא ניתן לראות בתרשים ה-CAD היא השינוי הפוטנציאלי במצלמת הטלה-פוטו, שלפי הדיווחים מקבלת את עדשת הטלה-פוטו שקיימת כרגע רק ב-iPhone 15 Pro Max, ובכך תאפשר הגדלה אופטית של  x5.

שרטוטי ה-CAD גם מאמתים פרטים שדלפו בעבר על גודלו של ה-iPhone 16 Pro שגודל התצוגה שלו אמור לגדול מ-6.12 אינץ' ל-6.3 אינץ'.

בו פרסם רק את שרטוטי ה-CAD של גב ה-iPhone 16, כך שרמזים עיצוביים רבים אינם נראים במלואם, אך ניתן להבחין בכפתורי השליטה השונים, כמו כפתור הפעולה, שהוצג ב-iPhone 15 Pro, מעל שני לחצני עוצמת הקול. בצד הנגדי ניתן לראות כפתור רביעי שלפי ההערכות יהיה כפתור שני שניתן לתכנות בשם כפתור לכידה.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלכס

    אני לא נגד העיצוב החדש אבל המרחק בין חלק עליון של ה״אי״ של המצלה לחלק צדדי הוא לא שווה.... וזה לא נראה כמו ״אפלי״...

אירועים קרובים