בקיץ הקרוב תשיק HMD טלפון צדפה במיתוג ברבי

HMD: "ה-Barbie Flip Phone, יציע סטייל ונוסטלגיה" ו"יהיה האביזר ה'לוהט' ביותר של הקיץ" ● "מהלך המיתוג המשותף יהיה הראשון מבין שיתופי פעולה רבים עם שמות מותגים גדולים"

האם ה-Barbie Flip Phone, של HMD יהיה האביזר ה"לוהט" ביותר של הקיץ?

מכשיר חדש ונוצץ מבית HMD גלובל (HMD Global), שהחברה פיזרה עליו רמזים במפגש עיתונאים שערכה אתמול (א'), ערב פתיחת אירוע  MWC 2024, יישא את מיתוג ברבי, ויושק בקיץ הקרוב בוורוד נוצץ ובוהק. באירוע הודיעה HMD על הסכם שיתוף פעולה שחתמה מול מאטל – החברה האם של מותג ברבי.

ה-Barbie Flip Phone, לפי HMD, "יציע סטייל ונוסטלגיה" ו"יהיה האביזר ה'לוהט' ביותר של הקיץ".

בהתייחסו לשותפות ציין סמנכ"ל השיווק ב-HMD, לארס זילברבאואר, כי "מותג ברבי הוא החם והמבוקש ביותר בארה"ב כיום. אז כמובן שאנחנו מקווים לנצל את זה לאחר החתימה על  עסקת שיתוף פעולה נהדרת עם מאטל, הבעלים של ברבי".

באחרונה הודיעה החברה כי תתחיל להציג מכשירים במיתוג HMD לצד מכשירים עם מיתוג נוקיה. זילברבאואר הדגיש באירוע, כי ההסכם הקיים עם נוקיה לשימוש בשם האייקוני עדיין חזק, אבל "אנחנו רוצים להפוך לבעלים של מותג ולהשיק אסטרטגיה מרובת מותגים", הוסיף. לדבריו, "אנחנו מאמינים שיש קהלים שאנחנו לא יכולים לשרת רק עם מותג אחד, ואנחנו רוצים לוודא שנוכל לחדש במהירות שלנו, ולא בקצב שבו הוחלט על ידי הסכמי רישוי".

המהלך הזה למיתוג משותף של מכשיר שמשתמש בשם ברבי יהיה, לפי זילברבאואר, הראשון מבין שיתופי פעולה רבים עם שמות מותגים גדולים. החברה ציינה כי צפויים עוד מכשירים ממותגים לשנה זו, אך סירבה לפרט שמות או עיתוי בפועל.

"אתה תראה את HMD משיקה כמה שותפויות מותג גדולות אחרות השנה. כל ההתמקדות היא בעצם כניסה לאסטרטגיה מרובת מותגים, שלדעתנו יכולה לשרת יותר קהלים ופלחי צרכנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים