Nothing מביאה את iMessage לאנדרואיד

בשיתוף פעולה עם Sunbird, החברה בונה את הגשר המקשר בין iOs לאנדרואיד באמצעות אפליקציית Nothing Chats - פלטפורמת הודעות שתומכת ב-iMessage לאנדרואיד

שיחות "בועה כחולה" עם משתמשי iMessage גם ממכשיר האנדרואיד של Nothing.

למרות ש-Nothing היא יצרנית נישתית קטנה, שני המכשירים שהשיקה עד כה עוררו עניין – בעיקר בשל המנכ"ל, קארל פיי, שייסד גם את וואן פלוס, גם אם זה לא ממש בא לידי ביטוי במכירות גבוהות במיוחד. מכל מקום, זה לא עוצר מן המנכ"ל להוביל פיתוחים חדשים שמנסים לבדל את המכשיר של החברה ממכשירי אדרואיד אחרים המציפים את השווקים.

החברה הודיעה, כי החל מה-17 בנובמבר יוכלו משתמשי Nothing Phone 2 להוריד מחנות Play של גוגל את אפליקציית Nothing Chats – פלטפורמת הודעות חדשה, שנבנתה כדי להביא תמיכה ב-iMessage לאנדרואיד. Nothing היא לא החברה הראשונה שניסתה לגשר על הפער בין iOS לאנדרואיד – למעשה, האפליקציה הזאת בנויה משותפות עם Sunbird, שזכתה לתשומת לב תקשורתית לפני כשנה, כשהציגה אותן יכולות חוצות פלטפורמות.

לפי ההודעה של Nothing, אפליקציית הצ'אטים שלה בנויה על גבי הארכיטקטורה של Sunbird, תוך שימוש בהצפנה מקצה לקצה, ואפשרות לשיחות "בועה כחולה" עם משתמשי iMessage. האפליקציה תומכת בתקן RCS (ר"ת Rich Communication Services) בין מכשירים תואמים, לצד תכונות כמו תמונות וסרטונים ברזולוציה גבוהה, אישורי קריאה ותכונות נוספות בעתיד.

בסרטון שפרסמה Nothing בערוץ היו-טיוב שלה, מדבר המנכ"ל על המצב הנוכחי של העברת ההודעות בארה"ב ומזכיר את הפופולריות של iMessage כאחד המשאבים הגדולים ביותר של אפל להבאת משתמשים מאנדרואיד, בייחוד מפלח הצעירים יותר. באמצעות הנגשת האפליקציה הזאת למשתמשי Nothing Phone 2 (וכנראה טעינתה מראש במכשיר הבא של החברה), נראה שהחברה מנסה למשוך משתמשי iPhone שאולי משתעממים מהמכשיר הנוכחי שלם.

השאלה שעולה בהקשר זה היא, כמובן, האם כלים ואפליקציות מעין אלה עשויים להסתיים בכך שאפל תמצא דרך לחסום אותם.

ומכל מקום, כאמור, אפליקציית Nothing Chats תגיע השבוע לחנות Play עבור משתמשים בארה"ב, קנדה, בריטניה והאיחוד האירופי, אבל תהיה זמינה רק למכשירי Nothing Phone 2, כמשתמשי Nothing Phone 1 יצטרכו להמשיך לחכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים