שת"פ בין אמדוקס ואנבידיה יאפשר לספקיות תקשורת הטמעת יישומי GenAI

במסגרת שיתוף הפעולה הזה תשתמש אמדוקס במודלי שפה גדולים על תשתית מחשוב מואץ של אנבידיה, וזאת כחלק ממערך התוכנה amAIz של אמדקוס

אמדוקס ואנבידיה הודיעו על שיתוף פעולה חדש בהיקף של 1.7 טריליון דולר. במסגרת שיתוף הפעולה הזה תשתמש אמדוקס במודלי שפה גדולים על תשתית מחשוב מואץ של אנבידיה, וזאת כחלק ממערך התוכנה amAIz של אמדקוס.

מערך תוכנה זה אמור לאפשר לספקיות שירותי תקשורת להטמיע ביעילות יישומי בינה מלאכותית יוצרת תוכן בכל רחבי הארגון, מחוויית לקוח ועד אספקת שירותים.

אמדוקס, במסגרת שיתוף הפעולה, תשתמש בפלטפורמת DGX Cloud של אנבידיה, שמעליה תותקן פלטפורמת התוכנה של החברה, המספקת שירותי בינה מלאכותית לארגונים. בשילוב עם שיתוף הפעולה בין אמדוקס למיקרוסופט, שעליו הכריזו החברות לאחרונה, תציג אמדוקס את יישומי התקשורת שלה להתקנה בסביבות שהיא מגדירה כמאובטחות ואמינות, בהתקנה בענן וגם באופן מקומי.

כחלק משיתוף הפעולה תתחיל אמדוקס להציע גם את NeMo לפיתוח מודלי שפה גדולים, שמותאמים לצרכים המסוימים של הלקוחות, וכן את תכונות ההגנה של NeMo Guardrail, שמציעות גמישות תפעולית ויכולת התרחבות עתידית.

"אנבידיה ואמדוקס חוברות יחד כדי להציע פלטפורמה והצעת ערך ייחודית. על ידי שילוב תשתית הבינה המלאכותית, התוכנה והאקו-סיסטם פורצי הדרך של אנבידיה, יחד עם סביבת amAlz של אמדוקס, אנו מאמינים שיש לנו הצעת ערך ללא תחרות המטיבה עם לקוחותינו וצופה פני עתיד", אמר שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל אמדוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים