היום: אירוע ספטמבר השנתי של אפל – למה לצפות?

אפל תקיים היום במשרדי המטה שלה בקופרטינו את אירוע ההשקה השנתי של קו מכשירי ה-iPhone שלה, לצד הסידרה החדשה של השעונים החכמים וה-AirPods ● כל העולם ממתין

היום זה היום.ההזמנה לאירוע אפל.

בעוד פחות מחצי יממה יתקיים אירוע ספטמבר השנתי של אפל, שבו צפויה החברה להשיק את קו מכשירי ה-iPhone 15 שלה, שיציג את השינוי הגדול ביותר בעיצוב המכשיר מזה 11 שנים. אירוע העיתונאים יתקיים במטה החברה בקופרטינו וישודר בשידור חי באתר האינטרנט שלה, החל מהשעה 20:00 שעון ישראל, וכל העולם ממתין בסקרנות לחידושים במכשיר הכי לוהט בעולם הסמארטפונים מזה 16 שנים, שכבש באחרונה את המקום הראשון כסמארטפון הכי נמכר בעולם.

השנה אפל צפויה להציג לראשונה טעינת USB-C לסמארטפונים שלה, אבל כדי לגרום למשתמשים לשדרג את מכשירם תצטרך החברה יותר ממערכת טעינה חדשה – בייחוד על רקע הירידה במכירות זה הרבעון השלישי ברציפות, לצד האיסורים החדשים שהטילה סין על השימוש ב-iPhone על ידי עובדים בחברות בבעלות המדינה ובשלטון המקומי.

כאמור, מערך ה- iPhone 15 יציג שינוי במערכת הטעינה, לאחר שלפני פחות משנה חוקק באיחוד האירופי חוק המחייב את יצרני רוב מכשירי האלקטרוניקה הצרכניים לתמוך בטעינת USB-C עד 2024.

השינוי ל-USB-C גם יוביל כנראה לגל של אביזרי טעינה, אולי בצבעים שונים. ייתכן שמשתמשי iPhone 15 ייאלצו לשלם עבור מטען קיר USB-C, מכיוון שאפל הפסיקה לכלול במארז המכשירים שלה את מטען הקיר.

על פי השמועות, כל מערך ה-iPhone 15 יקבל תכונה של "אי דינמי" – שטח מסך אינטראקטיבי להתראות ופקדים שונים, שהושק לראשונה בדגמי ה-iPhone 14 Pro בשנה שעברה.

עוד לפי השמועות, דגמי ה- 15 Pro ו-15 Pro Max צפויים לקבל כמה תכונות חדשות, בהן עדשת פריסקופ במערך הצילום ומעטפת טיטניום כדי להפוך את המכשיר לקל ודק יותר בכ-15%. דגמי ה-Pro צפויים לקבל גם את שבב ה-A17 האחרון של אפל – הראשון עם טכנולוגיית 3 ננומטר, שיכול לספק עיבוד מהיר יותר וסוללה עמידה יותר.

המכשירים החדשים צפויים גם להגיע בצבעים חדשים שונים, כפי שנרמז בלוגו של אפל המופיע בהזמנה לאירוע – אולי כחול, גוונים של אפור, לבן וכסף.

עדכון של Vision Pro

ביוני הציגה אפל את ה-Vision Pro, משקפי מציאות מעורבת, שלדבריה יפתחו עידן חדש של "מחשוב מרחבי". לפי כמה אנליסטים,  אםח תציב באיאוע כמה תכונות חדשות ושיתופי פעולה כדי ליצור באז ולעורר התרגשות לקראת השקתם ב-2024, ואולי תכריז על מועד ההשקה.

גם AirPods ו-Apple Watche ותוכנות

לצד הקו החדש של מכשירי ה-iPhone, אפל בדרך כלל חושפת מדי שנה גם את קו מכשירי ה-Apple Watche החדש, כך שסביר להניח שנראה את הופעת הבכורה של Apple Watch Series 9 ואולי דור שני ומשודרג של שעון ה-Ultra עבור חובבי ספורט רציניים. לפי ידיעות שונות, אפל מתכננת חידוש גדול של השעון החכם שלה לשנה הבאה, לכבוד שנתו העשירית, כך שהעדכונים השנה יהיו מינוריים יחסית.

בנוסף, אפל צפויה להציג את הדור הבא של ה-AirPods שלה עם נרתיק טעינה חדש שיעבוד עם כבלי USB-C. היא גם צפויה להכריז על תאריכי השקה של מערכות ההפעלה של הדור הבא שלה ל-iPhone, ל-iPad למחשבי Mac ו-Apple Watch.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים