iPhone עם האייקון הישן של טוויטר נמכר ב-25 אלף דולר

משתמשים שקצת מכירים את השוק מבינים שיש רבים ששומרים אמונים לציפור הכחולה, ומציעים למכירה באתרים כמו eBay טלפונים עם האייקון שלה - ולא ה-X של החברה של אילון מאסק, בשמה החדש

מכשיר iPhone 11 Max Pro עם האייקון של טוויטר - דומה לזה שנמכר.

ההחלטה של אילון מאסק לשנות את השם של טוויטר ל-X ולהעלים את כל מה שקשור לציפור הכחולה מהאופק של הרשת החברתית שלו עומדת לעשות כמה אנשים עשירים קצת יותר.

סוחרים ומשתמשים עם יכולת הבנה טובה של השוק והשטח מציעים בעצם ימים אלה, למשל ב-eBay, טלפונים לא מעטים, שהאייקון של האפליקציה, שמוצג בדף הבית שלהם, הוא עדיין הציפור הכחולה של טוויטר לשעבר, ולא ה-X של החברה בשמה החדש.

אחת המכירות הפומביות הראשונות, של מכשיר שהציע סוחר אמריקני מהיר מחשבה ששם המשתמש שלו הוא louneymor1, הכניסה לכיסו לא פחות מ-25 אלף דולר. הוא מכר מכשיר iPhone 11 Max Pro משומש, אולי סמארטפון שלקוח החזיר – שכאמור, עדיין מציג את צלמית הציפור המוכרת ואת השם המפורש Twitter.

כמובן שמדובר בטלפונים שהבעלים שלהם, או הסוחרים שמחזיקים בהם, ביטלו את האפשרות שיש בהם לעדכן את האפליקציה באופן אוטומטי, לא ביצעו עדכון ידני, וכנראה שהבינו שהם צריכים לעשות את זה עוד לפני שמאסק הודיע באופן רשמי על החלפת השם.

ב-eBay ניתן למצוא רשימה ארוכה של אייפונים מגרסאות שונות, שמוצעים עם האייקון של הציפור – במחירים זולים מזה שאותו סוחר אמריקני קיבל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים