כדאי למהר ולהוריד: אפל שחררה עדכון אבטחה ל-iPhone ול-iPad

העדכון מטפל בתקלות חיוניות במערכות ההפעלה של המכשירים הללו, כמו גם של מחשבי ה-Mac, ובראשן בעיות אבטחה ● מה הוא כולל?

עוד עדכון אבטחה חשוב. אפל.

אפל שחררה עדכון נוסף לחלק ממערכות ההפעלה הנוכחיות שלה. כמו בעדכון האחרון, גם הפעם לא מדובר בכזה שמציע חידושים כלשהו לגרסאות הנוכחיות של מערכות ההפעלה, לאור ההשקה ההולכת ומתקרבת של הדורות הבאים שלהן, אלא מטרתו היא לטפל בתקלות חיוניות, ובראשון בעיות אבטחה.

העדכונים המוצעים הם iOS 16.6 עבור הטלפונים של החברה, iPadOS 16.6 עבור הטאבלטים שלה ו-macOS 13.5 עבור מחשביה. מעבר לכך, יש עדכוני באגים עבור גרסאות ישנות יותר של iOS ו-iPadOS, המיועדים למכשירי דור אחד אחורה שלא עודכנו לגרסה הנוכחית של מערכות ההפעלה, לגרסאות קודמות של macOS, עד וכולל 11.7.9, לשעון watchOS 9.6 ולמערכת ההפעלה הטלוויזיונית tvOS 16.6.

מדובר ביותר מתיקון תקלות, ואת העדכון שחרר צוות תגובות האבטחה המהירות של אפל, שנכנס לפעולה בזמן האחרון יותר פעמים ממה שחשבו בחברה. גם הפעם התגלו בעיות שיכולות להוביל לפריצה למכשירים, כאשר חלקן כבר נוצלו בפועל וחלקן האחר עוד לא. לכן, כדאי למהר ולהוריד את העדכונים – על אף שלפי אפל, הפריצות שקרו היו למכשירים ישנים יותר. עם זאת, מדובר בבאג שקיים גם במערכות החדשות.

העדכון האחרון של אפל נמשך בחזרה כמעט מיד לאחר השחרור שלו, אחרי שהתברר שהוא פוגע בגלישה לחלק מהאתרים באמצעות ה-iPhone וה-iPad, ושוחרר שוב לאחר כמה ימים. ליתר ביטחון, אפל שילבה בעדכון הנוכחי כמה מהתיקונים שנכללו כבר בו.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים