גוגל מודה: הדגמים הקודמים של ה-Pixel Fold לא היו טובים מספיק

אייבי רוס, סגנית נשיא וראשת מערך העיצוב של החומרה בגוגל, מספרת בפודקאסט של החברה, שהשקת המכשיר המתקפל נדחתה משום שהדגמים הקודמים לא היו טובים מספיק

לידה קשה. ה-Pixel Fold של גוגל.

בתחילת החודש השיקה גוגל סוף סוף את הסמארטפון המתקפל הראשון שלה, ה-Pixel Fold, שאמור להגיע למדפים בעוד כמה שבועות, אבל מסתבר שדרכו אל השוק לא הייתה קלה, והגירסה שהושקה הגיעה לאחר כמה ניסיונות פחות מוצלחים.

בפרק האחרון בפודקאסט Made by Google של החברה, מספרים שלושה מבכירי המעצבים של החברה על פילוסופיית העיצוב של מוצרי Pixel האחרונים, ובתוך כך, מספרת אייבי רוס, סגנית נשיא וראשת מערך העיצוב של החומרה בגוגל, שהחברה דחתה את השקת המכשיר המתקפל משום שהעיצוב פשוט לא היה "טוב מספיק", ושהצוות רצה לשחרר מוצר "טוב יותר ממה שכבר יש".

לדבריה, "אני ממש גאה בצוות, מפני שהיה לנו דגם מתקפל אחר שיצרנו, והייתה לנו המשמעת לומר 'לא, זה עדיין לא מספיק טוב', ולחכות עד שהרגשנו שאנו יכולים לעשות משהו שהוא טוב מספיק או טוב יותר ממה שכבר היה לנו. אז זוהי באמת עדות לעובדה שאנו מסוגלים להכיר בכך שמשהו לא טוב מספיק".

דבריה של רוס לא באמת מוסיפים למה שכבר היה ידוע. למעשה, לפי דיווחים שונים, היו עוד שתי איטרציות של המכשיר המתקפל, שלא הגיעו לקו הסיום, שכונו בשמות הקוד "Pipit" ו-"Passport".

מכל מקום, ה-Pixel Fold שהושק כעת נראה מבטיח, ולמרות העיכובים נראה שיש לו סיכוי להשפיע על השוק, לפחות על השוק האמריקני, כי זה הסמארטפון המתקפל היחיד בסגנון ספר שיימכר לצד סדרת ה-Galaxy Z Fold של סמסונג, ששורדת בשוק כבר כמה דורות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים