אקזיט ענק לריאן ריינולדס: מינט מובייל נמכרת ב-1.35 מיליארד ד'

טי-מובייל תקנה אותה, כאשר היא תשלם 61% מהסכום במניות והיתר - במזומן ● השחקן הכוכב מחזיק ברבע ממניות הנרכשת, מה שאומר שהוא ירוויח ממנה כ-300 מיליון דולר

ריאן ריינולדס.

סלבס עולמיים רבים נכנסו בשנים האחרונות גם לעסקים שאינם שואו ביזנס. זה קרה בפרט אחרי הקורונה (אבל גם עוד קודם), ובהרבה מקרים בתחומי האלכוהול והטיפוח. אלא שכמה מהם הצטרפו להיי-טק. אחד מאותם טאלנטים חדשים הוא השחקן ריאן ריינולדס, שהולך להעשיר בקרוב את הונו בהרבה מאוד כסף: ענקית התקשורת האמריקנית טי-מובייל החליטה לקנות את Ka'ena, החברה האם של מינט מובייל, שהוא מחזיק ב-25% מהמניות שלה, תמורת 1.35 מיליארד דולר. הרכישה תכלול גם את החברות הבנות האחרות של Ka'ena, אולטרה מובייל ופאלם, שמציעה שירותי אינטרנט אלחוטי.

ריינולדס קנה את המניות ב-2019. המשמעות היא שהוא יגרוף מהעסקה כ-300 מיליון דולר – סכום ענק גם עבור שחקן כוכב ברמתו. ריינולדס ידוע בשל תפקידיו כדדפול בשני סרטי הקומיקס שקרויים על שמו וכן באחד מסרטי אקסמן, ובשל תפקידו בסיטקום שניים ועוד אחת.

לפי ההודעה על העסקה, ריינולדס יישאר בתפקידו כפרזנטור של מינט מובייל – תפקיד שאותו מכנים בחברה "יצירתי". השחקן צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "לעולם לא חלמתי שאחזיק ב(מניות ב… – י"ה) חברת סלולר וירטואלית ולא חלמתי שאמכור אותה לטי-מובייל. החיים מוזרים, ואני מאוד גאה ואסיר תודה".

המטרה: לקדם את עסקי ה-Pre-Paid של טי-מובייל

טי-מובייל תשלם 61% מסכום הרכישה במניות ו-39% במזומן. נראה שכך יהיה גם במקרה של ריינולדס, לפי חלקו בחברה הנרכשת.

מינט מובייל נוסדה ב-2016 והמטרה של טי-מובייל ברכישתה היא לקדם את עסקי ה-Pre-Paid שלה עצמה. החברה הנרכשת מספקת שירותי סלולר וירטואליים במתכונת של תשלום על פי צריכה בפועל. יש לה בנוסף חבילה שבמסגרתה הלקוח משלם 15 דולר בחודש ומנכ"ל טי-מובייל, מייק סיברט, הבטיח שהיא תישאר גם לאחר הרכישה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים