מבוטחים בכללית? בקרוב תוכלו להזמין תור לרופא בווטסאפ

השירות כבר ניתן ב-100 ממרפאות הקופה, ויתרחב לכולן בהמשך ● לצורך כך, הכללית הטמיעה מערכת תקשורת רב ערוצית של קומבוקס ● ליאורה שכטר, המנמ"רית: "המטרה - לאפשר ללקוח לבחור את הערוץ לקבלת שירות"

ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראשת חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בשירותי בריאות כללית.

שירותי בריאות כללית כבבר מציעה ללקוחות שלה להזמין תורים לרופאים בטלפון – בשירות שמי שנזקק לו יודע שלעתים הוא לוקח זמן רב – ואונליין. אלא שבימים אלה היא מקיימת פיילוט למתן השירות בערוץ נוסף: ווטסאפ. לצורך כך, קופת החולים הגדולה במדינה הטמיעה את פלטפורמת התקשורת הרב ערוצית של חברת התוכנה הישראלית קומבוקס, שכוללת בוטים מבוססי בינה מלאכותית, יכולות אוטומציה ונציגי שירות דיגיטליים. המטרה היא לאפשר ללקוחות שירות מהיר ואוטומטי, בכל שעות היממה.

השירות כבר זמין ללקוחות הכללית ב-100 מרפאות קהילה ברחבי הארץ, ובעתיד הוא יורחב לכל 1,500 המרפאות של הקופה, כמו גם לשירותי כללית מושלם, מרפאות החוץ וכללית סמייל. כמו כן, הוא יופעל בבתי החולים של הקופה, על מנת לאפשר זירוז התורים וקיצור זמני ההמתנה גם שם.

"השירות בווטסאפ טבעי ומתבקש"

"הקורונה האיצה את הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר לשירות עצמי", הסבירה ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראשת חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בשירותי בריאות כללית. לדבריה, "הצבנו לעצמנו מטרה לאפשר ללקוחות לקבל את השירותים שלנו במגוון ערוצים, לרבות דיגיטליים, כדי שיוכלו לבחור את הפלטפורמה המתאימה להם ובכך לקצר זמני המתנה".

מנהל הפרויקט מטעם הכללית הוא גיל רודה. הוא אמר כי "לצורך הפרויקט ביצענו אינטגרציה למערכות הליבה של הכללית, תוך הקפדה על שימוש יעיל, נוח ופשוט".

לדברי אסף סופה, מנהל אגף דיגיטל ודאטה בשירותי בריאות כללית, "בשנים האחרונות ראינו גידול בביקוש לשירות אישי בדיגיטל, במיוחד מאז פרוץ הקורונה. לכן, השירות בווטסאפ טבעי ומתבקש".

"עם הטמעת המערכת שלנו, שירותי בריאות כללית הפכה לבעלת שליטה מלאה בתקשורת עם הלקוחות שלה", אמרו אלי ישראלוב ויניב חכים, מייסדים-שותפים של קומבוקס. השניים ציינו כי מחקרים עולמיים מעידים שמעל 80% מהלקוחות של שירותי בריאות משתמשים בערוצים דיגיטליים ויותר ממחצית נעזרים בצ'טבוטים כדי לקבל מענה מיידי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוני וולובלסקי

    המספר של 80% הוא לא מציאותי ומטעה

אירועים קרובים