רבעון טוב לסלקום: הרווח קפץ, מספר המנויים גדל

החברה הציגה ברבעון השלישי זינוק של יותר מפי ארבעה ברווח ועלייה של 42% במספר מנויי הסיבים האופטיים ● מספר מנויי הסלולר עלה ב-5%

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום.

סלקום סיימה את הרבעון השלישי עם תוצאות טובות – הן בהכנסות, הן ברווחיות והן במספר המנויים שלה, בפרט לשירות הסיבים האופטיים.

על פי הדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה היום (ב'), ההכנסות שלה גדלו ב-12.2% ל-1.1 מיליארד שקלים והרווח הנקי זינק ביותר מפי ארבעה – ב-315.4% – ל-41 מיליון. חלוקת ההכנסות מעלה כי סעיף השירותים רשם עלייה של 8.8% ל=804 מיליון שקלים ומכירות הציוד עלו ב-22% ל-311 מיליון. פעילות הסלולר אחראיות ליותר משני שליש מהכנסותיה של סלקום – סכום של 756 מיליון שקלים. מספר מנויי הסלולר עלה ב-5% ל-3.41 מיליון (עם עלייה גם בהכנסה הממוצעת למנוי, שעמדה על 50.3 שקלים), מספר מנויי האינטרנט גדל ב-6% וזה של הסיבים האופטיים זינק ב-42.3%. במספר מנויי שירות הטלוויזיה של סלקום נרשמה סטגנציה יחסית.

נתונים נוספים מראים כי ההוצאות הגולמיות עלו ב-12.1% ל-790 מיליון שקלים, הרווח הגולמי גדל ב-12.5% ל-325 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 29.1%. הרווח התפעולי זינק ב-63.8% ל-95 מיליון שקלים.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, אמר לאחר פרסום התוצאות כי החברה "ממשיכה להציג תוצאות חזקות בכל תחומי הפעילות המרכזיים, המעידות על משך מגמת הצמיחה שלה ושל החברות הבנות. אנחנו ממשיכים להשקיע בתשתיות סיבים, תוך המשך בחינת תחומים משיקים נוספים, במטרה למנף את יתרונות החברה ולייצר צמיחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים