הטלפון ה"מתגלגל"… איזה פספוס

דקה לפני שסגרה את עסקי הסלולר שלה, LG  אישרה שהיא תשיק טלפון עם צג מתגלגל. עכשיו, אנחנו מקבלים הצצה כמה קרובה היא הייתה להשיק אותו

הטלפון ה"מתגלגל" שיכול היה להיות ספינת הדגל של LG.

LG הייתה אמורה להשיק טלפון נוסף עם בעיצוב יוצא דופן לאחר שהשיקה את ה-Wing, כתשובה למתקפלים של סמסונג. בתערוכת CES 2021, החברה אישרה שהיא עובדת על טלפון עם צג מתגלגל, ושהוא עומד להיות זמין בהמשך אותה השנה. היא מעולם לא זכתה להשיק את המכשיר לפני שסגרה את עסקי הסלולר שלה, לאחר שהדגמים החדשים ביותר שלה, שכללו את ה-Wing, לא צלחו.

עכשיו, סרטון של מבקר הטכנולוגיה הקוריאני  BullsLab מראה עד כמה LG התקרבה להשקת הטלפון ה"מתגלגל". הטלפון  תוכנן עם מסך שנמתח עד שהטלפון הופך לטאבלט קטן. בסרטון אפשר לראות את זמן התגובה של המכשיר וכמה מהר הוא מתחיל להתרחב לאחר שהיו-טיובר מחליק על המסך בשלוש אצבעות. כל מה שמוצג על המסך – אפילו הטפטים המונפשים – מתאים את עצמו באופן אוטומטי. בשלב מסוים, המבקר מניח שלושה ספרים ליד הטלפון כדי להראות שהמנוע שלו חזק מספיק כדי להזיז את הערימה כשהוא נמתח.

בנוסף לתצוגה הראשית הנמתחת, הפאנל האחורי של הטלפון מתפקד גם כמסך נוסף, שיכול לאכלס קומץ יישומונים, כמו מצלמה, לוח שנה ומוזיקה. הפעלת אפליקציית המצלמה מהמסך הנוסף הזה, אמורה הייתה לאפשר לצלם סלפי מבלי להפעיל את הטלפון הראשי.

בהתבסס על המכשיר שבדק BullsLab, ה"מתגלגל" היה מושק עם מעבד Snapdragon 888, עד 12GB של זיכרון RAM ו-256GB של אחסון. אלה היו מפרטים שהיו מכניסים את ה"מתגלגל" לאותה הקטגוריה של ה-Galaxy S21 – ספינות דגל של סמסונג.

ראוי לציין, שגם אופו הציגה טלפון שניתן לגלגל כבר בשנת 2021, אבל זה היה רק ​​אב טיפוס, ומאז לא שמענו עליו שום דבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים