תוצאות מאכזבות למעבד החדש של גוגל

Tensor G2, שאמור להניע את מכשירי ה-Pixel 7, הציג במבחן Geekbench תוצאות נמוכות בהרבה מאלה של Snapdragon 888 מבית קוואלקום ● עם זאת, גוגל לא הכריזה עדיין רשמית על המעבד החדש, וייתכן שהביצועים ישתפרו

טלפון שמבוסס על מעבד ה-Tensor של גוגל (מהדור הראשון).

מהירות ליבות נקייה היא לא הדבר היחיד שמשפיע על ביצועי טלפון, אבל היא בכל זאת מספקת מדד מסוים ומשמעותי ליכולות של המכשיר, במיוחד אם הוא מבוסס על מעבדים חדשים. בהיבט הזה, התוצאות הראשונות של המבחנים שעבר Tensor G2, המעבד החדש של גוגל, שאמור להניע את מכשירי ה-Pixel 7 שלה – מאכזבות.

במבחן שפורסם באחרונה באתר השוואת הביצועים הידוע של תוכנת המדד Geekbench, המעבד מבית גוגל הגיע לתוצאות שנמוכות יותר מאלה של ה-Snapdragon 888 מבית קוואלקום – מעבד שהושק לפני כשנתיים.

התוצאה הטובה ביותר של ה-Snapdragon 888 מראה 1,115 נקודות במבחן הליבה היחידה ו-3,581 נקודות במבחן ריבוי הליבות. ה-Tensor מהדור השני השיג 1,068 ו-3,149 נקודות, בהתאמה. במבחנים של המעבד המוביל הנוכחי של קוואלקום, Snapdragon 8+ Gen 1, המספרים הגיעו בבדיקות ל-1,319 ו-4,366 נקודות – הפרש עצום לעומת מה שיש למעבד החדש של גוגל להציע.

עם זאת, יש לזכור שגוגל טרם הכריזה באופן רשמי על Tensor G2, כך שעדיין יכולים להיות שיפורים בציונים. בינתיים, הוא לא מצליח להדהים.

התוצאות הללו מציגות גם את המבנה של המעבד החדש של גוגל: שתי ליבות Cortex-X1 במהירות מרבית של 2.85 גיגה-הרץ, שתי ליבות Cortex-A76 במהירות 2.35 גיגה-הרץ וארבע ליבות Cortex-A55 במהירות 1.8 גיגה-הרץ לכל היותר. מדובר בתצורה שונה מזו שנוהגות החברות המובילות בשוק: ליבה אחת מהירה מאוד, שלוש ליבות מהירות וארבע לשימוש יום יומי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים