מיקרוסופט השיקה גרסה קלה של אאוטלוק לאנדרואיד

הגרסה מיועדת גם לטלפונים שאין להם יכולות רבות, כך שגם המשתמשים בהם יוכלו לשלוח ולקבל מיילים בקלות ● בינתיים היא זמינה ב-14 מדינות - לא בישראל

סליחה, תקלה. אאוטלוק.

מיקרוסופט הכריזה על השקת גרסה קלה של אפליקציית הדואר שלה, אאוטלוק, לסביבת אנדרואיד. מדובר באפליקציה דומה לגרסת הלייט של ג'ימייל שהשיקה בזמנו גוגל, עם מטרה זהה: לאפשר גם לטלפונים שלא עשירים בתכונות שלהם לשלוח ולקבל מיילים בקלות.

לפי מיקרוסופט, האפליקציה, שכוללת גם יכולות לוח שנה לתזמון פגישות ומעקב אחר אירועים, מתאימה אף למכשירים שכמות זיכרון העבודה שלהם הוא בנפח של 1 גיגה-בייט בלבד. ההתאמה למכשירים דלי יכולות אומרת תמיכה אחורה עבור מכשירים ישנים יחסית.

היבט נוסף הוא, לפי הענקית מרדמונד, שהאפליקציה תעבוד היטב גם במקומות שבהם הקישוריות לאינטרנט היא בדור שלישי, ואפילו עדיין בדור שני. בכל מקרה, החברה התחייבה שהגרסה החדשה לש אאוטלוק אמורה לעבוד מהר ולצרוך מעט מאוד חשמל.

גודל הקובץ עומד על 5 מגה-בייט בלבד, כך שהוא יורד לטלפון ומותקן בו מהר מאוד. הוא אמור לפעול באופן דומה לחלוטין לאפליקציה בנפח המלא, אבל יש בכל זאת מגבלה מסוימת: ניתן להשתמש בחשבונות משירותיה השונים של מיקרוסופט בלבד. לא ניתן להוסיף באמצעות האפליקציה, לדוגמה, אפשרות לעקוב אחרי חשבון בג'ימייל.

אאוטלוק לייט זמינה בינתיים לבדיקה ב-14 מדינות, בהן ערב הסעודית וטורקיה – אך לא בישראל. המשך הדרך טרם פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים