חדש מסמסונג: "מצב תיקון", המאבטח את נתוני המכשיר כשמוסרים אותו לתיקון

סמסונג מציגה פונקציה חדשה של "מצב תיקון", שנועלת את נתוני המכשיר לפי הגדרות המשתמש ומאפשרת גישה רק לנתונים ואפליקציות שהמשתמש בחר להשאיר לא נעולים

סמסונג: לנעול את הנתונים לפני מסירת המכשיר לתיקון.

סמסונג הודיעה באופן רשמי כי טלפוני ה-Galaxy שלה יקבלו פונקציה חדשה שקיבלה את הכינוי "מצב תיקון" והוא נועד, לפי החברה, למנוע זליגת פרטים, שלא לומר הפצתם, בעת שמוסרים את המכשיר לתיקון.

המצב הזה למעשה יאפשר למשתמש, לפני שהוא נותן את המכשיר לטכנאי במעבדה, ואם כמובן ניתן לעשות זאת, להיכנס לתפריט ההגדרות של המכשיר כדי להפעיל את מצב הנעילה. לפני שמצב הנעילה יופעל בפועל, המשתמש צריך לבחור מה יינעל מהרשימה המוצעת, ולאחר מכן יבצע הטלפון אתחול ויאפשר גישה רק לאפליקציות ולנתונים שהמשתמש בחר להשאיר לא נעולים.

לאנשי המעבדה לא אמורה, לפחות על הנייר, להיות יכולת לפתוח את הנעילה. היא אמורה להיות מבוססת על נעילה ביומטרית, באמצעות חיישן טביעות האצבע של הטלפון, או סיסמה שקבע המשתמש. היציאה ממצב הנעילה, כך או כך, מתבצעת באמצעות אותו תפריט.

מדובר בעדכון מתגלגל. לפי סמסונג הוא שוחרר בינתיים לבעלי Galaxy S21 לדגמיו השונים בקוריאה, ובימים הקרובים הוא יתגלגל הלאה לשאר העולם, כמו גם לדגמים נוספים. עם זאת, החברה לא מסרה האם הכוונה שלה להציע את הפונקציה החדשה הזאת עבור כל הטלפונים מתוצרתה, כולל הזולים ביותר בסדרת ה-Galaxy A וכדומה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    נשבר המסך אין גישה לתכנים . הטכנאי שיחליף את המסך יכול לחטט במכשיר,דואר,תמונות וכו....

אירועים קרובים