רשת המלונות הישראלית סלינה מטמיעה CRM וענן של סיילספורס

הפתרון הוא מערכת רב ערוצית שמאפשרת איסוף נתונים תחת קורת גג אחת, כמו גם יכולות אוטומציה ו-AI ● היקף הפרויקט: אלפי דולרים

נעם עזרא, סמנכ"ל מכירות אזורי לפתרונות B2B ו-B2C בסיילספורס ישראל.

רשת המלונות הישראלית סלינה מבצעת פרויקט להטמעת פלטפורמת ה-CRM וטכנולוגיית הענן של סיילספורס במלונות שלה ברחבי העולם. הפרויקט החל לפני כארבעה חודשים והחברה מתחילה להשתמש במערכת בימים אלה. ההיקף הכספי עומד על אלפי דולרים.

סלינה היא רשת שפונה למטיילים בני דורות המילניום וה-Z, והיא מבצעת את הפרויקט כחלק מהרצון שלה לייעל את תהליכי העבודה ולספק חוויה מותאמת אישית לאורחיה. המערכת שמוטמעת מאפשרת שימוש של אורחי הרשת ושל החברה בכל ערוצי התקשורת הקיימים ואיסוף נתונים תחת קורת גג אחת, על מנת לספק תמיכה טובה יותר, הגדלת מכירות, הגברת שיתוף הפעולה בצוות והפחתת עומס העבודה.

הפרויקט כולל יישום והטמעה של פלטפורמות Service Cloud ו-Salesforce 360, כמו גם מוצרי שיווק דיגיטליים נוספים, שיחד עם יכולות האוטומציה וה-AI מספקים לסוכני המכירות את המידע הרלוונטי בזמן הנכון. זאת, תוך שילוב תהליכים אוטומטיים שלדברי החברה מייעלים את עבודתם, מקצרים משמעותית את זמן הטיפול בקריאה ובמשימות הרוטיניות, ומפנים זמן ומשאבים לטיפול ביותר תהליכי מכירה מבעבר.

יש לציין שסלינה נוסדה ב-2014 על ידי דניאל רודסבסקי ורפאל מוסרי. החברה משתמשת בטכנולוגיה כדי לזהות מלונות עם ביצועים נמוכים ולהפוך אותם למרכזי תרבות באמצעות שותפויות עם אומנים מקומיים, מעצבים וספקי אוכל ומשקאות, בנוסף לפעילויות בהשראת חוויות מקומיות. יש לה כיום 150 נכסים ב-25 מדינות בשש יבשות. יש לחברה כמה אתרי אירוח בישראל, בהם בירושלים, בתל אביב, באזור הכנרת ובמצפה רמון.

"שיפור מסע הלקוחות מהכניסה לאתר ועד ליציאה מהמלון"

לדברי אלעד ניר, מנהל השיווק העולמי הראשי של סלינה, "אנחנו ממשיכים לצמוח ולכן, היינו צריכים שותף טכנולוגי מתאים". הוא ציין כי "ההתאמה האישית, האוטומציה והאנליטיקה שמספקת פלטפורמת סיילספורס מאפשרות לנו לספק לאורחים שלנו את החוויה המדויקת לצרכים שלהם. באמצעות מערכת הוליסטית אחת שמחברת את כל נקודות התקשורת שלנו עם הלקוחות, אנחנו משפרים את מסע הלקוחות שלנו מרגע שהם מתחברים אלינו באינטרנט ועד לרגע שהם מגיעים לאחד הנכסים שלנו, ואפילו לאחר יציאתם. בעולם המותאם אישית של היום, טכנולוגיה כמו זו הייתה ותמשיך להיות המפתח למימוש ציפיות הלקוחות ולהנעת צמיחה בהכנסות".

נעם עזרא, סמנכ"ל מכירות אזורי לפתרונות B2B ו-B2C בסיילספורס ישראל, ציין כי ״פלטפורמת ה-360 Service Cloud של סיילספורס מספקת לסלינה טכנולוגיה עדכנית וגמישות לשנותה ולהתאימה לצרכיה. על ידי שימוש בסיילספורס כפלטפורמה, לסלינה יש כעת את היכולת לבנות תקשורת רב ערוצית ולהעניק חוויה מותאמת אישית ללקוח, על ידי ריכוז נתוני אורחים, התקשורת שלהם והעדפותיהם במקום אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים