מקיימת הבטחה: HTC תשיק בסוף החודש סמארטפון ראשון לעולם ה-Viverse

לפי הערכות, החברה להציע חיבור חלק וקל של הטלפון החדש אל מוצרי משפחת ה-Vive שלה, על כל משקפי המציאות המדומה והרבודה שהיא מציעה תחת המותג, וכך לפתוח את השער ל-Viverse

התכוננו להשקת טלפון ה-Viverse הראשון של HTC.

בתערוכת MWC האחרונה שנערכה מוקדם יותר השנה, הודיעה HTC כי אחרי הפסקה ארוכה מאוד היא מתכוונת להשיק טלפון חדש. החברה לא מסרה פרטים רבים מדי, להוציא העובדה שהוא יהיה מקושר מאוד לעולם הווירטואלי Viverse  הגרסה שלה לעולמות וירטואליים תלת ממדיים.

עכשיו מתברר שהחברה אכן עומדת להציג טלפון חדש. היא הודיעה בדף הפייסבוק הרשמי שלה כי היא עומדת לחשוף את הטלפון באירוע ייעודי שייערך לקראת סוף החודש, ליתר דיוק ב-28 ביוני.

גם הפעם, הטיזר כולל רק פרט אחד על הטלפון והוא השימוש ב-Viverse. לפי הערכות מתכוונת החברה להציע חיבור חלק וקל של הטלפון החדש אל מוצרי משפחת ה-Vive שלה, על כל משקפי המציאות המדומה והרבודה שהיא מציעה תחת המותג, וכך לפתוח את השער ל-Viverse.

כך או כך, להבדיל מהניסיונות האחרונים והדי רחוקים שלה, הטלפון החדש רמזה החברה יהיה טלפון שאמור להתחרות מבחינת תצורה בחלק העליון של השוק – ואם אכן הוא אמור לתמוך בצורה חלקה ביישומים וירטואליים, הוא אכן יזדקק לכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים