בזק מתחייבת: "נטו 0" בפליטת פחמן עד 2050, גיוון תעסוקתי עד 2030

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק: "היום אנחנו מציבים לעצמנו יעדים שאפתניים בתחום טביעת הרגל הפחמנית של בזק וקידום השוויון התעסוקתי כדי לסייע להפוך את בזק לחברה המובילה בישראל בתחום"

דודו מזרחי, המנכ"ל הפורש של בזק.

דירקטוריון בזק אישר לראשונה יעדים חדשים ושאפתניים בתחום האחריות התאגידית (ESG). במסגרת זו, בזק מתחייבת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית הנוצרת מפעילות החברה, ושואפת להפחתה הדרגתית עד ליעד של "נטו 0" (Net Zero) עד שנת 2050. זאת באמצעות מעבר לתשתית סיבים במקום נחושת, צמצום שטחי משרדים, טרנספורמציה בצי רכבי החברה והסתמכות הולכת וגדלה על רכבים חשמליים, הקמת מתחמים סולאריים ועוד.

לצד זאת, החברה גם מתחייבת להגדלת השוויון בייצוג הנשים בדרגי הניהול בחברה ל-50%, זאת לעומת 31% הנשים המכהנות בתפקידי ניהול בחברה היום, וזאת עד שנת 2030. בנוסף, תגדיל בזק את השוויון בנשים המכהנות בתפקיד דירקטוריות בחברה, כך שיהיו לפחות 40% נשים בתפקיד דירקטוריות, לעומת 22% היום, זאת עד לשנת 2030. בזק מתחייבת גם ליעדים בתחום הגיוון התעסוקתי, שבמסגרתם היא מבקשת  להכפיל את הגיוון התעסוקתי ולשים דגש על גיוס עובדים הנמצאים היום באוכלוסיות בנמצאות בתת תעסוקה, גם זאת עד לשנת 2030. מדובר באוכלוסיות גיוון, בהן חרדים, ערבים, יוצאי אתיופיה, אנשים עם מוגבלות פיזית או נפשית וכדומה. בבזק מאמינים כי לחברה בפרט ולמשק הישראלי בכלל יש צורך בשילוב אוכלוסיות אלו כמפתח לצמיחה ושגשוג.

מנכ"ל בזק, דודו, מזרחי, אמר, כי "בשנתיים האחרונות בזק משקיעה מאמצים רבים בתחום ה-ESG, ובדיוק כשם שהיא ממוקדת ביעדים עסקיים שאפתניים ומשיגה אותם, כך אנו פועלים בעולמות האחריות התאגידית ומציבים לעצמנו יעדים שאפתניים גם בתחום זה.. היום אנחנו מציבים לעצמנו יעדים שאפתניים בתחום טביעת הרגל הפחמנית של בזק וקידום השוויון התעסוקתי כדי לסייע להפוך את בזק לחברה המובילה בישראל בתחום, ויחד עם חברות מובילות נוספות נהפוך את מדינת ישראל למקום טוב יותר עבור כולנו".

ה-ESG הוא תחום הבוחן את השפעת החברה בהיבטי סביבה, חברה וממשל תאגידי, כאשר כל אחד מהם כולל פרמטרים רבים בתחומים של זיהום אויר, אנרגיה ירוקה, יחסי עבודה, לקוחות, אתיקה והגינות, מעורבות חברתית, ניהול סיכונים ועוד.

לאחרונה נכנסה בזק לראשונה לעשירייה הראשונה של החברות המובילות בישראל בתחום האחריות התאגידית מתוך כלל החברות הציבוריות בישראל המדורגות על ידי בלומברג בנושא. בזק היא גם בעלת הדירוג הגבוה ביותר בישראל מתוך חברות התקשורת הישראליות במדד זה. הדירוג מבוצע באופן שוטף על ידי בלומברג, חברת הדירוג המובילה בעולם בתחום ה-ESG.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים