חוזרת לפסגה: אפל שוב במקום הראשון בשוק הסמארטפונים העולמי

לפי הדו"ח האחרון שפרסמה חברת המחקרים קנאליס, אפל כבשה שוב את המקום הראשון בזכות "ביצועים מבריקים של ה-iPhone 13... וביצועים חסרי תקדים בסין בזכות תמחור אגרסיבי של דגמי הדגל שלה"

בקרוב iPhone עם שקע USB-C?

שוב בפסגה: ברבעון הרביעי של 2021 כבשה אפל שוב את ראש רשימת יצרניות הסמארטפונים, עם נתח של 22% משוק הסמארטפונים העולמי – כך לפי חברת המחקרים קנאליס.

לפי חברת המחקרים, ביקוש גבוה לדגמי ה-iPhone 13 ותמחור תחרותי בסין סייעו לענקית הטכנולוגיה לתפוס מחדש את ההובלה במקום סמסונג, שסיימה את הרבעון המדובר במקום השני, עם נתח שוק עולמי של 20%.

שיאומי נותרה במקום השלישי – עם נתח של 12%, ושתי היצרניות הסיניות הנוספות אופו ו-ויבו – סגרו את חמשת המקומות הראשונים, עם נתחי שוק של 9% ו-8%, בהתאמה.

לדברי סאניאם צ'אוראזיה, אנליסט בקנאליס, "לאחר שלושה רבעונים, אפל חזרה לצמרת שוק הסמארטפונים בזכות ביצועים מבריקים של ה-iPhone 13. בנוסף, אפל חוותה ביצועים חסרי תקדים בסין בזכות תמחור אגרסיבי של דגמי הדגל שלה, תוך שמירה על הצעת ערך חזקה".

עוד צוין בדו"ח, כי הבעיות בשרשרת האספקה עיכבו את צמיחת השוק, ותוצאות הרבעון הרביעי של 2021 היו גדולות רק ב-1% לעומת התקופה המקבילה ב-2020. החברה צופה, כי תורגש הקלה במחסור ברכיבים רק במחצית השנייה של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים