אדובי השיקה שירות חינמי ליצירת מדיה עבור משתמשי אפל

מדובר בערכת כלים בעלת ממשק אחוד, שאמורה להקל על יצירת כל סוג של מדיה גרפית: פוסטים לרשתות חברתיות, עיצוב הזמנות או אמוג'ים אישיים

שירות חדש. אדובי.

אדובי השיקה אתמול (ב') שירות תוכנות ליצירת מדיה חדש בשם Creative Cloud Express, שמוצע למשתמשי המכשירים של אפל – טלפונים ומחשבים כאחד – בחינם. לפי החברה, מדובר בערכת כלים בעלת ממשק אחוד, שאמורה להקל על יצירת כל סוג של מדיה גרפית, בין אם מדובר בפוסטים לרשתות חברתיות, עיצוב הזמנות או אמוג'ים אישיים.

הכלים בערכה אמורים לעבוד בשיטת גרירה והטלה, וההיצע של הפריטים המוכנים גבוה למדי, במיוחד לאור העלות הכל כך נמוכה: אלפי תבניות מוכנות מראש, 20 אלף גופני פרימיום של אדובי עצמה ומעל 175 מיליון אלמנטים גרפיים ותמונות מהמאגר של החברה, ללא צורך בתשלום זכויות יוצרים. יש גם מנגנון חיפוש מתקדם, שאמור להקל על מציאת האלמנטים הגרפיים המתאימים לצרכים של כל יצירה מסוימת שהיא.

לפי אדובי, היא מציעה בשירות ובכלים שהוא כולל את Sensei, תבנית הבינה מלאכותית ולימוד המכונה שבו היא עצמה משתמשת, וזו שמוצעת גם בכלים בתשלום שלה. כמו כן, החברה מציעה את הטכנולוגיה שעומדת בבסיס היישומים הגרפיים המוכרים פוטושופ לעיבוד תמונות, פרמייר לעיבוד וידיאו ואקרובט לעיבוד מסמכים.

Creative Cloud Express מוצע, כאמור, בחינם, אבל יש גרסת Pro שלו, שעלותה היא 9.99 דולר לחודש, והיא כוללת כלים נוספים ועוד ערמות של מדיות מוכנות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים