האם קוואלקום שוקלת לייצר סמארטפונים במיתוג Snapdragon?

בראיון ל-TeckRadar, הסביר דן מק'גייר מדוע החברה השיקה סמארטפון במיתוג מעבד הדגל שלה, וציין כי החברה אמנם שוקלת זאת, אך עדיין לא החליטה סופית

Smartphone for Snapdragon Insiders של קוואלקום, שהושק ביולי האחרון.

לפי פרסום ב-TeckRadar, סמנכ"ל השיווק של ענקית השבבים העלה את האפשרות, כי קוואלקום תייצר מכשירים עם יצרניות שונות, שימותגו תחת שמו של המעבד המוביל שלה.

דון מק'גייר, סמנכ"ל השיווק של החברה נשאל בנושא בעקבות מכשיר שהציגה קוואלקום ביולי 2021 והוציאה אותו למכירה חודש מאוחר יותר, במחיר יקר של כ-1,500 דולר, תחת השם Smartphone for Snapdragon Insiders. הוא אישר בראיון לערוץ התקשורת, כי החברה עדיין בוחנת את הנושא, אך לא הוחלט עדיין דבר בעניין. "כוונתנו לא הייתה מעולם להיכנס לעסקי הטלפונים ולהתחרות בלקוחותינו. אנחנו לא מיקרוסופט", הוא אמר בראיון.

הוא ציין כי החברה שוקלת כמה תסריטים, כמו האם בכלל למכור מכשירים במיתוג Snapdragon, והאם החברה מעוניינת לחבור לשותפיה ולהציע מכשירים לבישים או אחרים שלהם – תחת מיתוג המעבד שלה.

מדבריו אפשר היה להבין שגם אם מדובר ברעיון שנמצא בשלב ראשוני מאוד של בדיקה מצד החברה,  יש סבירות שבשוק יופיעו סמארטפונים, שכבר כוללים כיום את הטכנולוגיה והמעבד שלה – אך עם מיתוג של Snapdragon.

הוא אמר גם, שהרעיון עלה לא מתוך שאיפה למכור כמויות גדולות של מכשירים, אלא כניסוי שיבדוק את חוזק המותג ואף לקבל פידבקים על תכונות וחוויית השימוש. לדבריו, זה היה מעין מחשבה של "בואו נעשה את זה… נוציא את זה ונראה מה קורה ואילו תגובות נקבל".

"לאחר שנקבל את כל התגובות, נתיישב – קרוב לוודאי ברבעון הראשון בשנה הבאה – ונסכם את מה שלמדנו ונשקול את הצעדים הבאים", כך לדבריו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים