"הכנסת שכל לשכבת התקשורת – גלגל ההצלה של מנהלי התשתיות"

דטלב קנירים, סגן נשיא אריסטה לאזור דרום EMEA, דיבר בכנס שהחברה ערכה היום (ה') על האתגרים שעומדים בפני מנהלי התשתיות והתקשורת בארגונים

דטלב קנירים, סגן נשיא אריסטה לאזור דרום EMEA.

"לא קלים הם חייהם של מנהלי התשתיות והתקשורת בארגונים. בעיית המחסור בכוח אדם בתחומים אלה היא תמידית ועליהם לפעול בכמה שדות במקביל, מול אתגרים רבים – טכנולוגיים ותפעוליים. הם נדרשים להגדלת רוחב הפס – אתגר שהתעצם בשנה וחצי האחרונות של משבר נגיף הקורונה, להביא ליותר מיכון של שכבות התקשורת בדטה סנטר ומחוצה לו, ולפעול לשיפור בביצועי הרשת, לאספקת נראות, למיכון ולחיזוי תקלות, ולהיערכות מראש. הכנסת שכל לשכבת התקשורת היא בבחינת גלגל הצלה לתפעול נכון ויעיל יותר", כך אמר דטלב קנירים, סגן נשיא אריסטה לאזור דרום EMEA.

קנירים דיבר בפתח כנס טכנולוגי שערכה החברה היום (ה'), בהפקת אנשים ומחשבים, תחת הכותרת EMEA Cloud Builders 21. האירוע התקיים באולם האירועים East בתל אביב, בהשתתפות עשרות נציגים מלקוחות הסניף הישראלי של ענקית הרישות.

לדברי קנירים, "אריסטה פועלת בעולם התקשורת לדטה סנטרים ולענן, והיא מתמקדת בנתבים ובמתגים לעולם זה. מערך הפתרונות שלה מבוסס על תפיסת רישות הענן (Cloud networking). היא מציעה את הדור הבא של רשתות ונתבים, שמכילים תוכנה ובינה מלאכותית, ומייצרים לא מעט תהליכים אוטומטיים".

הוא ציין כי "הייחודיות בפתרונות שלנו היא באחידות שלהם בכל חלקי הארגון – ומחוצה לו. הבשורה בהם היא פשטות, ויש צורך הולך וגדל לפתרונות כמו שלנו, כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית, שהארגונים שואפים אליה. זאת, כי היקף הקיבולת של הרשתות בארגונים גדל כל הזמן".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"בין כלל השחקניות הפועלות בעולם הרישות", אמר קנירים, "אריסטה היא החברה הצומחת בקצב המהיר ביותר ויש לה יותר מ-7,500 לקוחות ארגוניים. שווי השוק של החברה עומד על כ-40 מיליארד דולר, והיא מתקרבת לעבר מחזור שנתי של שלושה מיליארד. יש לאריסטה יותר מ-20 מיליון מבואות (פורטים) והיא אוחזת בנתח שוק של כ-20% בעולם הדטה סנטרים".

לדבריו, "פלטפורמות המיתוג והניתוב שלנו מספקות שילוב בין גמישות, יתירות וביצועים גבוהים. מערכת ההפעלה EOS ומערכת הניהול CloudVision שלנו בנויות על סטנדרטים פתוחים ומאפשרות ניהול בתצורת ענן של סביבות קטנות וגדולות".

קנירים ציין "כמה עקרונות מנחים של גישת רישות הענן של החברה: ארכיטקטורה חסונה, אמינה ומבוססת תקנים פתוחים, על מנת למנוע נעילה על ידי חברה מסוימת; זמינות תמידית; יכולת גידול והרחבה קלה ופשוטה; תפעול מבוסס חיזוי, למניעת תקלות ולפתרון מהיר יותר שלהן; כמה שיותר מיכון; הגדלת יכולות הנראות לרוחב כל הרשתות; והזרקת חדשנות, מבוססת בינה מלאכותית, לרכיבי התוכנה. המטרה היא שתפעול הרישות והתקשורת יהיה כמה שיותר קל ואוטומטי, לטובת הפיכת העולם הזה לכמה שיותר אג'ילי".

"צוותי האבטחה – מכבי אש שמחפשים את העשן באפלה"

"אנחנו מציעים פתרונות לא רק לדטה סנטר, לענן ולעולם האלחוטי, אלא עונים לדרישות הלקוחות גם בתחום הגנת הרשת. אנחנו עושים זאת עם פתרונות שלנו, לצד שותפיות עם ספקיות צד ג' לאבטחה, בהן פאלו אלטו, אוקטה, ספלאק, VMware ו-Zscaler", ציין קנירים.

על מצב האבטחה בארגונים הוא אמר כי "הצוותים בתחום מצויים במצוקת כוח אדם מתמדת, ומערכות האבטחה שלהם לא עונות על הגידול המתמיד באיומים. הם נדמים לצוות מכבי אש שמחפש את העשן באפלה, עם פנס. ארגונים נדרשים לרמה אחרת של ניטור ותגובה ברמה הרשתית, NDR (ר"ת etwork Detection and Response), שמספקת נראות עשירה עם יכולות ניתוח וחיזוי".

קנירים סיכם באומרו כי "נמשיך להשקיע בסניף הישראלי, נגדיל את צוותי המכירות וההנדסה כאן. אני בטוח שקצב הגידול שאותו אנחנו חווים בישראל יימשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים