גט מתמזגת עם חברת SPAC לפי שווי של מיליארד דולר

במסגרת ההנפקה יוזרמו עד 253 מיליון דולר מחשבון הנאמנות של רוסקליף, בתוספת השקעה בהון רגיל של 30 מיליון דולר בהתחייבות מלאה, וכן השקעת PIPE בסך של 10 דולר למנייה מספונסרים שלה ומבעלי מניות קיימים של גט

מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. גט

גט (Gett) הודיעה היום (ד') כי היא תבצע הנפקת SPAC באמצעות מיזוג עם רוסקליף (.Rosecliff Acquisition Corp), לפי שווי שוק של מיליארד דולר. במסגרת המיזוג יוזרם סכום של עד 253 מיליון דולר מחשבון הנאמנות של רוסקליף, בתוספת השקעה בהון רגיל של 30 מיליון דולר בהתחייבות מלאה, וכן השקעת PIPE בסכום של 10 דולר למנייה מספונסרים שלה ומבעלי מניות קיימים של גט.

העסקה, שאושרה פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות, צפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2022, בכפוף לאישורים שלהן ולאישורים רגולטוריים. החברה הממוזגת תפעל בתור גט ותיסחר בנסדא"ק תחת הסימול Gett.

ההוצאה הארגוניות על תחבורת קרקע ברחבי העולם עולה על 100 מיליארד דולר ומבוזרת בין עשרות אלפי ספקים. ללא פלטפורמה אחת המאגדת את כלל הספקים ומנהלת את כלל ההוצאות, ב-גט מעריכים כי מעל 25 מיליארד דולר מההוצאות הארגוניות על תחבורת קרקע מוקצים באופן שגוי, כתוצאה מחוסר היעילות. ב-גט מציינים שהפלטפורמה של החברה מטפלת באתגרים הללו בשני היבטים: איגוד ספקים שונים בפלטפורמה אחת וניהול הוצאות ארגוניות של תחבורת קרקע. החברה הישראלית, שנוסדה ב-2010, מציעה אמנם שירותים גם לצרכנים פרטיים, אולם מאז 2017 מתמקדת יותר ויותר בשוק ה-B2B ומעל רבע מלקוחות הפורצ'ן 500 נמנות על הלקוחות שלה.

המהלך הוא חלק מהמאמצים של גט להתרחב בשוק האמריקני, ובחברה מאמינים שעם השלמת המיזוג, היא תהיה "מצוידת במשאבים הדרושים כדי להתרחב עוד יותר בבניית רשת עולמית של תחבורת קרקע".

"רשת תחבורת קרקע חובקת עולם"

מייקל מרפי, מייסד ומנכ"ל רוסקליף, אמר כי "עם ההקמה והרישום הראשוני שלנו, ביקשנו לשתף פעולה עם חברת תוכנה בצמיחה גבוהה, שניתנת להרחבה ופועלת בשוק גדול ובלתי חדיר, במחזורים מוקדמים. אנחנו משיגים את זה עם גט, שעברה משירות הזמנת הסעות מסורתי לפלטפורמת GTM ארגונית עולמית. עם המומחיות הנוספת שלנו מול חברות בצמיחה גבוהה ורשתות ארגוניות רחבות בארצות הברית, יעלה בידינו ליצור חדירה מהירה להזדמנויות חדשות ללקוחות, ואנחנו מאמינים שנוכל להאיץ את הצמיחה של גט כדי להגדיל באופן משמעותי את ערכה עבור כל בעלי המניות".

דייב וייסר, מייסד ומנכ"ל גט, ציין כי "הצוות שלנו בונה רשת תחבורת קרקע חובקת עולם, שמחברת בין כל הנקודות, בדומה לרשתות טלפוניות ואינטרנט. עם מחסור הולך וגובר בנהגים עקב ההלם שהקורונה גרמה לשוק, בשווקים מסוימים קשה יותר למצוא רכב עם ספק אחד בלבד על פי דרישה. חברות ועובדיהן מחפשים שירות אמין ומודרני יותר לניהול המגוון הרחב של הספקים, כדי לייעל את תחבורת הקרקע שלהן ולהגיע לאיסופים מהירים יותר ומחירים משופרים. הפלטפורמה שלנו פועלת כמרקט פלייס עבור בעלי עניין מרכזיים: לקוחות עסקיים, שמקבלים זרימת עבודה מודרנית ויעילה בכל הנוגע לניהול הוצאות, זמני איסוף מהירים יותר, כיסוי גיאוגרפי רחב יותר, יעילות מוגברת בעלויות, וספקים שותפים, שמייצרים הכנסות נוספות באמצעות הפתרון האוטומטי שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים