סמסונג החלה בייצור המוני של רכיבים למשפחת הגלאקסי S22

היצרנית הדרום קוריאנית בדרך כלל מתחילה בייצור המוני כחודשיים שלושה לפני ההשקה, כך שהדיווח על תחילת הייצור תואם את השמועות על השקת הסידרה החדשה בתחילת 2022

היורשת כבר בדרך? סידרת Galaxy S21.

לפי דיווחים שונים, סמסונג החלה בייצור המוני של רכיבים המיועדים לשלושת הדגמים של סידרת מכשירי הדגל הבאה שלה, הגלאקסי S22  – דגם ה-S22 הרגיל, ה-S22 Plus וה-S22 Ultra.

לפי הדיווחים, התהליך החל בשבוע שעבר וכולל כרגע מספר קטן של רכיבים, כשלגבי דגם ה-Ultra, כך דווח, סמסונג מתמקדת כרגע בייצור הגירסה שלו המתאימה לשוק האמריקני.

השמועות על השקת הסידרה החדשה בתחילת השנה הבאה כבר החלו להתפשט ברשת, כשחלקן טוענות כי היא תושק לקראת סוף ינואר, ואחרות מדברות על חשיפתה בפברואר.

מכל מקום, סמסונג בדרך כלל מתחילה בייצור המוני כחודשיים שלושה לפני ההשקה, כך שהדיווח על תחילת הייצור תואם את השמועות על השקה בתחילת 2022.

אחד מהחידושים הצפויים בסידרה הבאה יהיה מעבד Exynos מבוסס AMD, שכנראה ישולב בגירסאות האירופיות של המכשירים. בנוסף, שלא כמו בשנה שעברה, דגם ה-Ultra החדש כנראה יכלול חלל ייעודי ל-S-Pem, בדומה לדגם ה-Note, ולפי השמועות הוא גם יהיה דומה לו חיצונית ויציע כמה תכונות ייחודיות, כמו טעינה מהירה ומצלמה משופרת, שלא ייכללו בדגמים האחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים