דיווח: אפל מתכננת לחסל את דגם ה-iPhone Mini

iPhone 13 Mini שיושק ב-2021 צפוי להיות האחרון מסוגו – לפי תחזית של האנליסט מינג-צ'י קואו, המסקר את אפל זה שנים וידוע בתחזיותיו המדויקות

כדאי לעדכן את מערכת ההפעלה. iPhone 12 Mini. צילום: אפל

לפי דו"ח חדש שפרסם האנליסט מינג-צ'י קואו, הידוע בתחזיותיו המדויקות, אפל (Apple) מתכננת להשיק ארבעה דגמים של iPhone בשנת 2022, אך בגדלים שונים ממה שהשיקה ב-2020 וצפויה להשיק ב-2021 – דגם מיני של 5.4 אינץ', שני דגמים של 6.1 אינץ' ודגם המקס של 6.7 אינץ'.

לפי התחזית של קואו, דגמי ה-iPhone 14 יחולקו לשני זוגות – שני מכשירים של 6.1 אינץ' ושני מכשירים בגודל 6.7 אינץ'. וליתר דיוק –  iPhone 14  ו-iPhone 14 Pro בגודל קטן יותר, ו-iPhone 14 Max לצד iPhone 14 Pro Max גדולים יותר.

המשמעות היא, שאפל מתכננת לחסל את דגמי המיני, ומי שבכל זאת ירצו דגם קטן של סמארטפון, ייאלצו להסתפק בדגם ה-iPhone SE והבאים אחריו.

אין בכך הפתעה גדולה. אמנם אפל לא חושפת את מספרי המכירות של כל אחד ממוצריה, אבל השינויים בהזמנות הייצור של החברה מרמזים שאפל העריכה בצורה שגויה את הביקוש למכשירי המיני, ונראה שהם נמכרים הרבה פחות ממה שצפתה.

קואו צופה גם, כי סביר שה-Nnoch המפורסם של אפל לא ייעלם לפני 2023, בהנחה שטכנולוגיית זיהוי הפנים תהיה משולבת בתוך המסך.

ועם כל המוניטין של האנליסט קואו – צריך לזכור, שעד סתיו 2022 עוד יכולים להשתנות דברים רבים, כך שיש להתייחס למידע במידה מסוימת של ספק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים