אפליקציות הימורים שמתחפשות למשחקי ילדים תמימים ב-App Store של אפל

לפי חשיפה של מפתח האפליקציות קוסטה אלפתריו, בחנות App Store של אפל היו אפליקציות הימורים שהתחזו למשחקים תמימים לילדים ● אפל לא הגיבה

משחק חמוד לילדים בחנות App Store של אפל? לא ממש. יותר נכון אתר הימורים

מסתבר שאפליקציה של קוף רץ בג'ונגל היא לא מה שרואים: ה-App Store של אפל (Apple) הכילה אפליקציות לילדים שהיו רק חזית תמימה לאתרי הימורים – כך לפי חשיפה של מפתח האפליקציות קוסטה אלפתריו.

בציוץ בטוויטר מציג אלפתריו אפליקצית משחק, וכותב: "האפליקציה מעמידה פנים שהיא משחק טיפשי לילדים בני ארבע פלוס, אבל אם אני מכוון את ה-VPN שלי לטורקיה ומפעיל אותה שוב – היא הופכת לקזינו מקוון, שאפילו לא משתמש ב-IAP (רכישות בתוך אפליקציה) של אפל".

אפלקציית Jungle Runner 2k21 בינתיים כבר נעלמה מחנות האפליקציות, כנראה הודות לפרסום על החשיפה של אלפתריו.

ואולם העניין הוא, שהיא אינה היחידה. לאותו מפתח של אפליקציית הג'ונגל המזויפת, קולין מלאצ'י, יש אפליקציה נוספת בחנות אפל, שנקראת Magical Forest – שגם היא רק מסיכה לאתר הימורים. הפעלת האפליקציה מארצות הברית הפעילה משחק תמים, אבל שימוש בשרת VPN בטורקיה הוביל לאתר הימורים.

ראוי לציין, שאפל מתירה אפליקציות הימורים בחנות שלה, כל עוד הן מוגבלות למדינות שבהן הימורים מותרים על פי חוק, ולכן זה מוזר שהאפליקציות ההימורים האלה מתחפשות לאפליקציות תמימות ומפירות את מדיניות חנות האפליקציות של אפל. אלפתריו מציין בציוץ נוסף בטוויטר, כי המפתחים בעצם משתמשים בחנות של אפל תוך ניצול אמון המשתמשים במדיניות הפרטיות והאבטחה של החברה, אבל הם מרמים את הגולשים, שמפקידים סכומי כסף במטרה לזכות, אך אינם זוכים בדבר.

אפל לא הגיבה לידיעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים